Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در روز پدر با حضور در منزل جمشید مشایخی با این بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما دیدار و گفت‌گو کرد.

به گزارش امتداد نیوز ،جمشید تقی زاده که به نمایندگی از بازنشستگان فرهیخته کشور با استاد جمشید مشایخی دارنده نشان عالی فرهنگ وهنر دیدار می کرد ، ضمن ابلاغ سلام و تبریک علی ربیعی ، وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به این هنرمند پیشکسوت گفت: هنرمندانی مانند جمشید مشایخی که سال‌ها برای مردم فعالیت کرده‌اند، سرمایه‌های ماندگاری هستند و وظیفه ما پاسداشت وخدمت به این سرمایه های ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تجلیل ازهنرمندی استاد جمشید مشایخی برای بازی در ماندگارترین نقش های پدر سینمای ایران گفت: استاد مشایخی در کنار اساتیدی چون عزت الله انتظامی ، محمد علی کشاورز ، علی نصیریان و مرحوم داوود رشیدی ، درخاطرات چند نسل از مردم ایران نقش بسته اند و جایگاه این عزیزان در عرصه فرهنگ و هنر این سرزمین جایگاه رفیعی است. 

راه اندازی دبیرخانه بازنشستگان عرصه فرهنگ و هنر 

تقی زاده در این دیدار از راه اندازی دبیرخانه بازنشستگان عرصه فرهنگ و هنر کشورهای آسیایی در تهران خبرداد و افزود: امیدواریم با تشکیل این دبیر خانه ، بتوانیم از تجربیات و توانمندی های هنرمندان پیشکسوت کشورهای آسیایی برای اعتلای بیش از پیش فرهنگ و هنر این کشورها بهره برداری کنیم.

وی همچنین از استاد مشایخی دعوت کرد تا با همفکری و راهنمایی های خود صندوق بازنشستگی کشوری را در تشکیل و راه اندازی دبیرخانه بازنشستگان عرصه فرهنگ وهنر آسیا،یاری کند. 

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اخلاق مداری و تعهد استاد جمشید مشایخی را الگویی برای همه عنوان و ابراز امیدواری کرد: همه افرادی که برای مردم و فرهنگ و هنر خدمت می‌کنند موفق باشند و فرصت‌های بیشتری برای خدمت به بازنشستگان فرهیخته کشور فراهم شود.

استاد مشایخی نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو وروز پدر گفت : اگر رفتار، منش و خصلت مولی علی (ع) در زندگی ما جاری و ساری شود ، همه مسائل و مشکلاتمان حل خواهد شد.

true برچسب ها : جمشید تقی زاده جمشید مشایخی صندوق بازنشستگی کشوری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با «عادل کریملی» همتای آذربایجانی خود دیدار و گفتگو کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار گفت: اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با آذربایجان داریم و به همین خاطر یک ایرانی در آذربایجان و یک آذربایجانی در ایران احساس غربت نمی‌کند.

وی افزود: بنای ما در دولت آیت‌الله رئیسی بازطراحی رابطه فرهنگی با کشور‌های همسایه است. مواضع جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های اخیر تاکید بر حقانیت برادران آذربایجانی بود.

اسماعیلی گفت: تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود. مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با کشور آذربایجان داریم و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود. همچنین آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک سینمایی برگزار کنیم.

اسماعیلی گفت: رییس‌جمهور ایران تاکید دارند هر کار فرهنگی در حوزه همسایگان در بخش‌هایی باشد که کاملاً همراهی و اتفاق نظر متقابل وجود داشته باشد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا اولین جشنواره فیلم‌های سینمایی کشور‌های حاشیه خزر را برگزار کنیم در همین زمینه از شما و سینماگران شما دعوت می‌کنیم تا در این جشنواره حضور داشته باشید.

دیگر خبرها

  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران