Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:43:56 GMT

بوشهر| ۶ میلیون نفرشب اقامت نوروزی در استان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۴۲۵۹

بوشهر| ۶ میلیون نفرشب اقامت نوروزی در استان ثبت شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: این استان با ثبت ۶میلیون و ۳۲۲هزار نفر شب اقامت نوروزی جزء سه استان برتر کشور معرفی شد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ استانها بوشهر نظرات

ناصر امیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری سبب افزایش حضور مسافران در ایام نوروز در استان شد اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های مهم گردشگری در بخش‌های ساحل خلیج فارس، آثار فرهنگی، بافت تاریخی، مناظر طبیعی و  مهم‌تر از همه مردم میهمان‌پذیر و خونگرم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری در استان بوشهر افزایش یافته است افزود: علاوه بر هتل‌ها، میهمان‌پذیرها و مدارس، شهرداری‌های استان کمپ‌های اقامتی با امکانات رفاهی  ایجاد کرده‌اند که این مهم سبب افزایش رغبت حضور و اقامت گردشگران در ایام نوروز به استان بوشهر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از افزایش رشد 7 درصدی حضور گردشگران در استان نسبت به نوروز گذشته خبر داد و گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده تعداد گردشگران ورودی استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 7درصد افزایش یافته است.

امیرزاده با اشاره به اینکه بوشهر بعد از مازندران و گیلان سومین مقصد پرطرفدار نوروز 97 تعیین شده است خاطر نشان کرد: بر اساس آمارهای موجود تا دهم فروردین، استان بوشهر با ثبت 6میلیون و 322هزار نفرشب اقامت نوروزی جزء سه استان برتر کشور در سفرهای گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

وی، از استقبال گردشگران نوروزی از گشت‌های دریایی خبر داد و بیان کرد: با فراهم شدن زیرساخت‌هایی در زمینه گشت دریایی، نوروز امسال استقبال قابل توجهی از این عرصه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به استقبال بوم‌گردی روستایی گفت: روستاهای ساحلی استان بوشهر در ایام نوروز با برپایی مراسم و برنامه‌های مهم گردشگری توانستند کسب و کار خود را در این عرصه رونق دهند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توانمندی‌های صادراتی استان بوشهر در قالب یک نمایشگاه در تهران عرضه شد که منجر به تفاهم‌نامه‌های همکاری برای فروش تولیدات و محصولات صادراتی استان شد.

وی با اشاره به معرفی تولیدات استان بوشهر به بازارهای منطقه‌ای و جهانی تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌های خوبی در قالب این نمایشگاه امضا شد که فضای مناسبی برای توسعه صادرات است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به عقد چندین قرارداد فروش خارجی گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌های جدید، صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه معرفی زنجیره‌های ارزش محصولات راهبردی آبزیان، خرما، صنایع پایین دست پتروشیمی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خرما، خرما، آبزیان و مصالح ساختمان بود.

کد خبر 6095572

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد