Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اقدام جنایتکارانه رژیم نامشروع صهیونیستی علیه راهپیمایی ملت فلسطین را محکوم کرد. آفتاب‌‌نیوز : علی لاریجانی رییس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اقدام جنایتکارانه و ضدانسانی رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی علیه راهپیمایی مسالمت آمیز ملت فلسطین در "روز بازگشت" را قویا محکوم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی این اقدام را ادامه جنایات مکرر صهیونیست‌های تحت حمایت دولت آمریکا توصیف کرد؛ لاریجانی سیاست تنش‌زایی و بحران آفرینی صهیونیست‌ها و اقدامات ترامپ در ادعای انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را توطئه خطرناکی دانست که ثبات و امنیت منطقه را مورد تهدید قرار داده است.
وی گفت: تروریست‌های حاکم بر تل آویو تنها زبان قدرت را میفهمند و مقاومت مهمترین عنصر در مقابله با اهداف جاه‌طلبانه رژیم صهیونیستی است.
لاریجانی از مجالس کشورهای اسلامی و جهان خواست تا با اتخاذ تدابیر لازم و محکومیت صهیونیست‌ها از حقوق مشروع فلسطینی‌ها حمایت نمایند و مانع بحران آفرینی جدید صهیونیست‌ها شوند.
خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی

روزنامه های عبری زبان، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، صفحه نخست خود را به درگیری میان اعضای کابینه دولت بر سر عملیات رفح اختصاص دادند.

دیگر خبرها

  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی