Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@02:29:22 GMT

12 فروردین روز نفی حکومت سلطنتی در ایران بود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۴۵۰۳

12 فروردین روز نفی حکومت سلطنتی در ایران بود

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فرخنده روز 12 فروردین 1358 روز نفی حکومت ستمشاهی و سلطنتی از سوی ملت ایران بود.

حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این روز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار تثبیت و به عرصه بین المللی معرفی شد.
وی افزود: با دور اندیشی و با بصیرت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در کمتر از 2 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی دوازدهم فروردین 1358 با بیش از 98.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درصد رای مردم، نظام جمهوری اسلامی به دنیا معرفی شد.
وی توصیح داد: نظام جمهوری اسلامی امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت الگوی استقامت و استکبار ستیزی در منطقه و جهان اسلام است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، تحمیل جنگ نابرابر، تهدید و تحریم های ناجوانمردانه را از ترفندهای استکبار جهانی برای مختل کردن نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته دانست و گفت: گوش به فرمان ولی فقیه و پایبندی به اعتقادات مذهبی و دینی مردم ایران موجب شکست و یاس دشمنان شده است.
حجت الاسلام مرتضوی تاکید کرد: در این شرایط بایستی با دوری از هرگونه اختلاف و تفرقه معاندان نظام با حفظ استقلال ملی و وحدت حول محور ولایت فقیه و افزایش تمرکز بر روی تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی موجب پیشرفت و شکوفایی کشور شویم.
به گزارش ایرنا روز دوازدهم فروردین 1358 نظام جمهوری اسلامی با فرمان امام راحل با بیش از 98.2 درصد رای ملت ایران تثبیت شد.
6199/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي آيين ها تبليغات اسلامي 12فروردين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران درباره هدف کنفرانس بین المللی صنعت هسته ای بیان کرد: اگر چه فشار نظام سلطه همواده در این جهت بوده که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت ها و هزینه های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است.

وی ادامه داد: شخصیت های با سابقه ای علیرغم مانع تراشی ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است و این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود،هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تزار علم و فن آوری ایران را به دنیا نشان دهد. 

اسلامی خاطر نشان کرد:  ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم تا این فن آوری ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار ها شکسته و یک نظام علمی متفاوتی خلق  و ظهور کند.البته این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند