Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام ۴ هزار و ۴۰۵ ماموریت امدادی تلاشگران هلال‌احمر به مسافران نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ساعت ۸ صبح ۱۲ فروردین امسال، گفت: در این مدت ۴۹ هزار و ۷۲۱ تن از هموطنان در اقصی نقاط کشور خدمات امدادی لازم را دریافت کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز مرتضی سلیمی با ارائه جزئیات اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر در ۱۸ روز گذشته و با اشاره به انجام ۴ هزار و ۴۰۵ ماموریت امدادی تلاشگران هلال‌احمر به مسافران نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ساعت ۸ صبح ۱۲ فروردین امسال، گفت: در این مدت ۴۹ هزار و ۷۲۱ تن از هموطنان در اقصی نقاط کشور خدمات امدادی لازم را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان ۴۹ هزار و ۷۲۱ مسافر نوروزی دریافت‌کننده خدمات امدادی هلال‌احمر در سراسر کشور، ۲۸۸۱نفر از خطر حوادث نجات یافتند،۲۰۷۵ مصدوم به مراکز درمانی منتقل و ۳۲ هزار و ۱۴۱ مسافر با تلاش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به اسکان ۱۳ هزار و ۵۸۱ تن از مسافران نوروزی، اظهارکرد: از این تعداد ۸۲۸ نفر به صورت اضطراری اسکان داده و در مجموع ۱۲ هزار و ۷۵۳ نفر از مسافران نوروزی نیز از خدمات اسکان هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

بنابراعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به عملیات رهاسازی مصدومان در سوانح ترافیکی اشاره و اظهار کرد: ۳۳۱ مورد عملیات رهاسازی انجام شد و ۶۳۲ مصدوم سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مرتضی سلیمی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود

فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر ضمن ابراز نگرانی از شرایط افغانستان تاکید کرد باید شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «الکساندر متیو» مسئول بخش آسیا و اقیانوسیه فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر اعلام کرد بدون تغییر اساسی در شیوه کمک بشردوستانه به افغانستان، نمی‌توان به طور پایدار با دلایل ریشه‌ای بحران موجود مبارزه کرد.

وی افزود: سال‌هاست که به افغانستان کمک‌های اضطراری می‌رسانیم اما وقت تغییر و تجدید نظر فرا رسیده است.

متیو اظهار داشت باید بر نهادهای افغانستان مانند هلال احمر که نقش دائمی در این کشور دارند، تمرکز کنیم و برنامه‌های خود را با انعطاف پذیری و استقلال اقتصادی سازگار کنیم.

این مقام ارشد صلیب سرخ تصریح کرد باید بر کارهایی مانند آموزش، تمرکز بر جوانان، آموزش حرفه و سایر فرصت‌هایی که به تقویت اعتماد و ایجاد امید طراحی شده‌اند، تمرکز کرد در غیر اینصورت آینده تاریک قابل پیش‌بینی است.

صلیب سرخ: چالش‌ها و کاهش رنج مردم افغانستان به راه حل‌های درازمدت نیاز داردصلیب سرخ: وضعیت اقتصادی افغانستان شکننده استچالش صلیب سرخ برای نظام درمان افغانستان

قرار است نشستی در دوحه به میزبانی جمعیت هلال احمر افغانستان و به همکاری جمعیت هلال احمر قطر برگزار شود.

نمایندگان جمعیت هلال احمر انگلیس، کانادا، دانمارک، فنلاند، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کویت، نروژ، سوئد، سنگاپور، ترکیه و هنگ کنگ در این نشست حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/.

  

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار