Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس با یک تساوی صعود می‌کند.

دوشنبه 13 فروردین97،هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا2018

نسف قرشی ازبکستان-پرسپولیس ایران(گروهC)

ساعت19:00 در ورزشگاه قرشی ازبکستان

به گزارش وب سایت برنامه نود، پرسپولیس پس از شروع تلخ سال 97 و به تعویق افتادن قهرمانی‌اش حالا می خواهد در آسیا جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان ایران با دو برد متوالی مقابل الوصل امارات جایگاه خود در گروه مستحکم کرد.

در گروه C لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس و السد 9 امتیازی اند و نسف قرشی 6 امتیاز دارد. پرسپولیس شانس خوبی برای صعود و اول شدن دارد اما یک غفلت می تواند برنامه های این تیم را بهم بریزد.

پرسپولیس فردا میهمان نسف قرشی است و نباختن در این بازی پرسپولیس را به هدفش می رساند. یک تساوی حکم صعود پرسپولیس را امضا می کند.

این تیم فصل گذشته با رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به بهترین نتیجه خود در تاریخ این رقابتها دست پیدا کرد و نمی خواهد فرصت صعود دوباره را از دست بدهد.

باخت به نسف قرشی برای پرسپولیس گران تمام می شود اما کسب یک تساوی و یک برد صعود قرمزها را مجسل خواهد کرد. برانکو با قطعی کردن صعود می تواند در بازی آخر خود در یک رقابت داخل خانه با السد برای سرگروهی تلاش کند.

 پرسپولیس اگر می‌خواهد در مرحله بعد هم از مصاف با تیم های عربستانی معاف شود باید سرگروه شود.

بازی سخت

باخت به سایپا در دیدار 9 فروردین موجب شد پرسپولیسی ها از جشن قهرمانی محروم شوند. حالا فرصت مناسبی برای فراموشی آن شکست است.

پرسپولیس البته اصلا کار ساده ای در ازبکستان نخواهد داشت. نسف هم شانس صعود دارد. این تیم در این فصل لیگ قهرمانان دو چهره داشته است. در خانه موفق به شکست السد و الوصل شد. در خارج خانه هم باختهای سنگینی متحمل شد؛ با سه گل از پرسپولیس شکست خورد و چهار گل از السد دریافت کرد.

پرسپولیس نباید حریفش را دست کم بگیرد و کار خود را پیچیده کند. لیگ ازبکستان مدتی است که آغاز شده و نسف در این چهار هفته نتایجی معمولی گرفته است.هدایت این تیم را روزیکول بردیف ازبک برعهده دارد.

برانکو در بازی با سایپا به ملی پوشانش استراحت داد تا آنها برای این بازی آماده باشند. شجاع خلیل زاده فردا محروم است و محمد انصاری به قلب خط دفاعی برمی گردد.

آمار

بازی رفت دو تیم اولین مصاف پرسپولیس و نسف قرشی محسوب می شد.

نایب قهرمان لیگ ازبکستان درپنج مصافش با ایرانیها صاحب دو برد، یک مساوی و دو باخت شده است. این تیم با پرسپولیس بازی نداشته است.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هفت بار با تیم های ازبک بازی کرده که صاحب سه برد، یک تساوی و سه باخت شده است.

دیگر باز  گروه:

السد قطر-الوصل امارات

نحوه حضور در لیگ قهرمانان آسیا:

نسف قرشی تیم دوم فصل لیگ ازبکستان/ صعود از پلی آف

پرسپولیس قهرمان فصل قبل لیگ ایران/ صعود مستقیم

جایگاه در جدول گروه:

نسف قرشی با 6 امتیاز سوم

پرسپولیس با 9 امتیاز دوم

نتایج قبلی در آسیا:

نسف:پرسپولیس 3- نسف قرشی صفر، نسف قرشی یک- الوصل صفر، نسف قرشی یک –السد صفر، السد 4- نسف قرشی صفر

پرسپولیس:پرسپولیس 3- نسف قرشی صفر، السد 3- پرسپولیس یک، پرسپولیس 2- الوصل صفر، الوصل صفر- پرسپولیس یک.

آخرین نتایج:

نسف قرشی یک- متالورگ یک

پرسپولیس یک –سایپا 2

جایگاه درلیگ داخلی:

نسف قرشی با 8 امتیاز از 4 بازی ر رده سوم لیگ ازبکستان

پرسپولیس با 57 امتیاز از 26 بازی در صدر لیگ ایران

پنج بازی آخر:

نسف قرشی:مساوی،برد، باخت، برد، برد

پرسپولیس:باخت، برد، برد، باخت، برد

بهترین گلزن در لیگ:

نسف قرشی: عزیزجان گانیف، اسلاوکو لوکیچ و بوبیرعبدیکسولیکوف با 2 گل

پرسپولیس:علی علیپور با 18 گل

بهترین گلزن آسیایی:

نسف قرشی:عزیزجان گانیف، ایگورگلبان با یک گل

پرسپولیس:علی علیپور با 3 گل

داور: علی السماهیجی(بحرین)

57189

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا منصوری با اشاره به دوران جذابی که با علیرضا فغانی به قضاوت پرداخته، از سخت‌گیری او حتی برای همکارانش می‌گوید: کار کردن با آقای فغانی هم لذتبخش است و هم سخت. او حتی 99/99 رو هم نمی‌خواهد و به زیر صد راضی نیست. در تورنمنت‌ها که بودیم جوری رفتار می‌کرد که بعضی اوقات حتی اروپایی‌ها علیه او گارد داشتند اما بعد از آن واقعا به او احترام می‌گذاشتند و این اتفاق را ما کاملا احساس می‌کردیم و برای ما قابل افتخار بود.

وی با اشاره به اضافه شدن به تیم داوری علیرضا فغانی گفت: من از سال 2019 به تیم داوری آقای فغانی اضافه شدم. ایشان زحمت‌هایش را کشیده بود و به قولی میخ را کوبیده بود و در بهترین برهه به ایشان اضافه شدم. اولین تورنمنت من در ژاپن بود. آنجا واقعا متوجه شدم زندگی حرفه‌ای داوری با توجه به برنامه ریزی و تمرینات به چه شکل است. اولین بازی جذاب من بارسلونا و ریورپلاته در فینال بود. تیم‌هایی که ستاره‌هایش را پیش از این از تلویزیون می‌دیدم. فینال المپیک هم بعدی بود و ماحصل عملکرد موفق آقای فغانی بود. من دو تورنمنت اولی که داشتم در فینال بود که همه به واسطه این به من می‌گفتند لوک خوش شانس.

منصوری در ادامه گفت: آقای فغانی همیشه می‌گفت هر بازی می‌تواند آخرین قضاوت باشد و با این روحیه و ذهنیت باید وارد شویم و بهترین خودمان باشیم و صد را بگذاریم. اولین بازی در جام جهانی آلمان - مکزیک بود. اصلا فضای خیلی جالب بود. امیدوارم موفقیت ایشان تداوم داشته باشد و در جام جهانی بعدی هم حضوری موفق داشته باشند. ایشان کاریزمای خاصی داشت که بعد از قضاوت‌هایی که در نهایت داشت همه آن دیسیپلین را پذیرفته‌اند. یک چیزی مثل کولینا!

دیگر خبرها

  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور