Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: با حضور استاندار خوزستان کارخانه تولید تلفن همراه و تبلت ایرانی در دزفول افتتاح می‌شود. ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ استانها خوزستان نظرات

امیر عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت: امسال و باهدف توسعه خدمات شهری و تأمین رضایت شهری خدمات گسترده‌ای در شهرستان دزفول و با همکاری مسئولان استانی و محلی، طراحی و به اجرا می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از این اقدامات، توجه به رشد فرصت‌های شغلی و حمایت از تولید ملی و ایجاد زمینه برای توسعه پایدار دزفول درحوزه‌های مختلف اقتصادی است و به همین جهت از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان استفاده می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول عنوان کرد: به همین جهت، ظهر امروز و با حضور استاندار خوزستان،کارخانه تولید تلفن همراه و تبلت ایرانی تلگو در شهرستان دزفول و با برگزاری یک آئین ویژه، افتتاح می‌شود.

وی گفت: این کارخانه با هدف تأمین نیاز بازار مصرف و تقویت اقتصاد داخلی و ایجاد زمینه برای توسعه پایدار دزفول در شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

عیسی زاده بیان کرد: شهرستان دزفول یکی از شهرهای مهم و با ظرفیت استان خوزستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی است و امسال سعی و تلاش ویژه‌ای به جهت تأمین رضایت شهروندان و ایجاد زمینه عمران و آبادانی شهرستان می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال و رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با تحقق زمینه حمایت از کالای ایرانی، افزود: امسال باید بیش از هر زمانی نیازمند توجه به کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی هستیم و مسئولان شهرستان نیز از تولید کنندگان داخلی با تمام ظرفیت حمایت می‌کنند. 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: با توجه به تولید داخلی و تقویت خدمات این حوزه است که شرایط برای ایجاد اشتغال و توسعه کشور بیش از گذشته فراهم و اقتدار ملی و برون مرزی ما تقویت می‌گردد  و به همین جهت باید عرصه را برای تقویت تولید داخلی بیش از گذشته فراهم کنیم. 

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود

احمد بنافی در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

بنافی تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و در دشتستان برای تحقق عملی شعار سال از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی گفت: طرح‌های تولیدی و صنعتی و اشتغالزا در دشتستان حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • پیش بینی تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • همراه پرخرج