Web Analytics Made Easy - Statcounter

چابهار - رئیس آموزش و پرورش چابهار گفت: از ۲۷ اسفند ماه سال ۹۶ تا ۸ فروردین‌ماه سال جاری ۲۵ هزار و هفت فرهنگی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش تنها بندر اقیانوسی ایران اقامت کردند.

حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی نوروزی آموزش و پرورش چابهار اظهار داشت: از آنجایی که چابهار به دلیل هوای مطلوب و جاذبه‌های منحصر به‌ فرد طبیعی در ایام نوروز مقصد سفر بسیاری از هموطنان از شمال تا جنوب کشور است، آموزش‌وپرورش چابهار با تمام امکانات پذیرای مهمانان نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش مدارس اسکان نوروزی در نوروز ۹۷ افزود: امسال ما با توجه به مقصد شدن سیستان و بلوچستان در گردشگری در سال ۹۶ و شناسایی بهتر ظرفیت‌های گردشگری چابهار انتظار داشتیم که میزبان مسافران بیشتری نسبت به سال گذشته در چابهار باشیم بنابراین مدارس اسکان نوروزی از ۳۶ مدرسه به ۴۰ مدرسه با بیش از ۴۰۰ کلاس درس افزایش یافت.

رئیس آموزش و پرورش چابهار تصریح کرد: علاوه‌ بر مدارس خانه معلم و باشگاه فرهنگیان بندر چابهار نیز محیای پذیرایی از مهمان شدند و بنابر آمار از ۲۷ اسفندماه سال ۹۶ تا ۸ فروردین‌ماه سال جاری مدارس و تأسیسات اقامتی ما ۲۵ هزار و هفت فرهنگی را میزبانی کرده‌اند.

به گفته نوروزی، بیش از ۱۰۰ نفر در ستاد مرکزی، مدارس و تأسیسات اقامتی آموزش و پرورش چابهار حضور دارند و میزبان فرهنگیان از اقصی نقاط کشور خواهند بود.

شایان‌ذکر است آدرس و شماره تلفن ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان چابهار در نوروز ۹۷ به شرح زیر است:

آدرس : بلوار شهید ریگی، روبروی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی، خیابان کشتیرانی، مدرسه پسرانه کشتیرانی ۷

شماره تلفن ستاد: ۰۵۴۳۵۳۲۰۴۱۳

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس هرمزگان از ۲۸ اسفند آماده اسکان نوروزی فرهنگیان است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه پذیرش فرهنگیان به روش حضوری و اینترنتی صورت می گیرد، گفت: نام نویسی اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ۲۰ اسفندماه به نشانی Eskan.medu.ir آغاز شده است.

قویدل بر تسهیل دسترسی مسافران به محل‌های اسکان در سراسر هرمزگان تاکید و بیان کرد: امسال باتوجه به آغاز ماه مبارک رمضان، ضرورت دارد آمادگی‌ها برای پذیرش میهمانان از هم‌اکنون ایجاد شود که البته طبق پیش‌بینی انجام شده، موج نخست سفر‌های نوروزی از بیست و پنجم تا بیست و هفتم اسفندماه آغاز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: پیوست فرهنگی در همه فعالیت‌های ستاد اسکان باید گنجانده شود لذا باتوجه به رسالت اصلی آموزش و پرورش در موضوع فرهنگ سازی در جامعه، اولویت نخست ما کار فرهنگی است.

قویدل با اشاره به اینکه هرساله باتوجه به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری هرمزگان و همچنین داشتن هوای مطبوع خیل عظیمی از مردم کشورمان به این استان سفر می‌کنند، گفت: پارسال ۹۶ هزار و ۹۴۰ نفر در قالب ۲۲ هزار خانوار از خدمات اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان بهره‌مند شدند.


باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۶ هزار مسافر نوروزی در استان سمنان اقامت کردند
  • مدارس شهرستان چادگان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
  • آمادگی آموزش و پرورش برای پذیرش مسافران نوروزی در دهاقان
  • فعالیت بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در کشور / این مدارس باید مصداق تحقق ویژگی‌های سند تحول باشند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • آماده‌سازی ظرفیت اسکان روزانه ۱۵۵ هزار نفر مسافر نوروزی در استان یزد
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • مدارس کازرون آماده میزبانی از میهمانان نوروزی
  • مدارس هرمزگان از ۲۸ اسفند آماده اسکان نوروزی فرهنگیان است
  • ۶۰۰ مدرسه در اصفهان آماده اسکان مسافران نوروزی