Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - گواردیولا تمرکزش روی لیگ قهرمانان است.

به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی بعد از برد 3-1 مقابل اورتون در هفته پیش رو، دو بازی حساس دارد، ابتدا تیم پپ در لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول می رود و سپس در لیگ برتر به مصاف منچستریونایتد می رود که با برد در دربی منچستر می تواند قهرمانی خود را قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گواردیولا پس از برد مقابل اورتون عنوان کرده تمرکزش روی بازی با لیورپول است و نه دربی منچستر:

نزدیک تر از همیشه به قهرمانی هستیم، با یک برد دیگر به قهرمانی می رسیم، اگر بازی هفته بعد نشود، هنوز شش شانس دیگر داریم. بابت عملکرد تیم در بازی مقابل اورتون خوشحال و راضی هستم. درک می کنم که خیلی ها به فکر بازی با منچستریونایتد هستند ولی تمام تمرکز و فکر و ذهنم درگیر بازی با لیورپول است، مسابقه ای که قبل از بازی با یونایتد است.

در بازی با اورتون تصمیم گرفتم از اکثر بازیکنان اصلی استفاده کنم چرا که سه هفته بود در کنار هم بازی نکرده بودند و نمی خواستم برای مسابقه حساس چهارشنبه، هفت، هشت یا نه بازیکن را به زمین بفرستم که چهار هفته در کنار هم بازی نکرده اند. نیاز بود که بازیکنان در کنار هم بازی کنند تا به هماهنگی و ضرباهنگ لازم برای دو بازی حساس مقابل لیورپول برسیم.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر