Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:58:54 GMT

برگزاری اختتامیه جشنواره نوروزگاه در بوکان

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۶۰۴۶

برگزاری اختتامیه جشنواره نوروزگاه در بوکان

صبح روز یک شنبه ۱۲ فروردین ماه آئین اختتامیه جشنواره نوروزگاه با حضور جمع کثیری از مردم و مسولان استانی و شهرستانی در فرهنگ سرای سیمرغ بوکان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس؛ صبح روز یک شنبه ۱۲ فروردین ماه آئین اختتامیه جشنواره نوروزگاه با حضور جمع کثیری از مردم و مسولان استانی و شهرستانی در فرهنگ سرای سیمرغ بوکان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آئین فرماندار بوکان در سخنان کوتاهی با تبریک سال نو برگزاری چنین برنامه های را لازمه جامعه ای پویا و شاداب دانست و عنوان کرد: اجرای چنین برنامه های می تواند در طول سال سبب تقویت روحیه شادی و نشاط در میان مردم و همچنین باعث افزایش راندمان کاری در جامعه می شود.
جمال خسروی افزود: برگزاری جشنواره نورزگاه نمادی از وحدت و همدلی مردم بویژه در استان اذربایجان غربی که رنگین کمان قومیت ها است در ایام نوروز بود که امید واریم این رویه با برنامه های بسیار متنوع دیگری در طول سال ادامه یابد.
در ادامه برنامه شهردار بوکان نیز در سخنانی با تبریک سال نو جشنواره نورزگاه را گانی بسیار مهم در راستای ارج نهادن به آئین ها و سنت های این عید باستانی دانست و تصریح کرد: امید است در طول سال ۹۷ نیز شاهد برگزاری برنامه ها و جشنواره های مهم فرهنگی در بوکان باشیم.
کمال رستم پور ادامه داد: هر چند شهرداری بوکان اکنون با کمبود منابع مالی و ابی رو به رو است ولی امید است با همت همه مسئولان شهرستانی و همچنین مردم بوکان شاهد توسعه این شهر در همه زمینه ها طی سال ۹۷ باشیم.
وی عنوان کرد: همه مردم بوکان ارزوی بوکانی توسعه یافته را دارند که امید است با توجه به دارا بودن نیروی زبنده انسانی و همت و وحدت مسئولان و مردم در پایان سال ۹۷ شاهد تحقق برنامه ها و اهدافمان در راستای توسعه و بالندگی بوکان باشیم.
رئیس اداه میراث فرهنگی و گردشگری بوکان نیز در این برنامه ضمن تشکر از همه مردم و مسئولانی که این سازمان را در هر چه باشکوه تر برگزار کردن جشنواره نوروزگاه یاری دادند گفت: استقبال از مهمانان نورزی، جشنواری رنگ امیزی تخم مرغ و اجرای دو شب برنامه در پارک ساحلی از مهمترین برنامه های بود که در اولین جشنواره نورزگاه بوکان اجرا شد.
وی همچنین در حاشیه این مراسم نیز از حضور پنج هزار و ۲۴۲ گردشگر در بوکان تا ۱۰ فروردین ماه خبر داد و گفت: حضور این تعداد مسافر نسبت به سال گذشته با افزایش جشمگیری رو به رو بوده است.
اسعد جمیانی یاداور شد: سال گذشته نزدیک به ۲ هزار مسافر و گردشگر در ایام نوروز از بوکان دیدن کردند.
همچنین در ادامه مراسم بخش های مختلفی از جمله موسیقی محلی با هنرنمایی هنرمندان بوکانی، رقص کردی، مسابقه و اهدای جوایز برگزار شد.
لازم به ذکر است تاخیر یک ساعته در برگزاری مراسم در حضور مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین سیستم ضعیف صوتی از مهمترین ضعف های مراسم اختتامیه اولین جشنواره نوروزگاه در بوکان بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه از برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر نریمانی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات ریاست قوه قضائیه و در راستای اهداف سند تحول قضائی، برگزاری دادگاه‌ها به‌صورت علنی و برخط به‌عنوان برنامه عملیاتی دادگستری استان، با هدف تقویت زیرساخت و توسعه دادرسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی برخط، افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به‌طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضائی و همچنین شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آرای قضائی است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزاری دادگاه‌های علنی برخط را از موارد مطرح شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقه‌مندان به مباحث حقوقی، قضائی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 750937

دیگر خبرها

  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر