Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@04:59:12 GMT

در حال ساخت بودن 46 مجموعه اقامتي در شهر قم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۶۸۶۶

مدير کل ميراث فرهنگي - صنايع دستي و گردشگري استان در گفتگو با خبر نگار  خبرگزاری صدا و سیما گفت: اين مجموعه ها شامل؛ هتل ها ي پنج ستاره تا يک ستاره، هتل اپارتمان و مهمان پذير است که تا چهار سال آينده به بهره برداري ميرسد.

آقاي رضايي با بيان اينکه با ساخت اين هتل ها، هشت هزار تخت به تخت هاي استان اضافه مي شود گفت: به اين ترتيب مجموعه تخت هاي استان به 20 هزار افزايش خواهد يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي سرمايه گذاري پيش بيني شده براي ساخت اين هتل ها را 1500 ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: براي ساخت اين مجموعه ها تسهيلات مناسبي هم به بخش خصوصي پرداخت مي شود.

مدير کل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري قم خاطر نشان کرد: بر اساس چشم انداز قم 1404، بايد ظرفيت اسکان مسافر در قم به 10 ميليون نفر يعني 30 هزار تخت برسد که با توجه به طرح هاي در حال ساخت تا 4 سال آينده ظرفيت اسکان 7 ميليون نفر فراهم  مي شود.

آقاي رضايي گفت: 25 مورد از مجموعه هاي ياد شده امسال به بهره برداري خواهد رسيد.

وي در ادامه از اغاز احداث 35 مجتمع تفريحي و توريستي در استان خبر داد و گفت: براي ساخت اين مجتمع ها شامل مجتمع هاي بين راهي و گردشگري، سفره خانه سنتي و شهربازي است که با اعتباری بالغ بر يکهزار ميليارد تومان توسط بخش خصوصي احداث مي شود.

مدير کل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان تصريح کرد: احداث اين واحد ها موجب ماندگاري بيشتر مسافر در استان مي شود که همکاري ساير دستگاه ها را مي طلبد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علی جهانی در جلسه کارگروه آرد و نان سراب با اشاره به گلایه و نگرانی اهالی در مورد کمبود نان و صف‌های طولانی در فصل گردشگری نقص سامانه نانینو در کاهش خودسرانه سهمیه آرد نانوایی‌های بدون تخلف را مهمترین مشکلات نانوایان عنوان کرد.

وی افزود: واحد‌های نانوایی برای خرید ماشین آلات پیشرفته برای ارتقا و رعایت موارد بهداشتی نیازمند تسهیلات کم بهره بانکی هستند.

در این مراسم بمناسبت روز ملی گندم و نان از گندمکاران و نانوایان نمونه تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باواریائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باورایائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)