Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:23:58 GMT

راه تشخیص عکس‌های واقعی از جعلی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۶۹۴۹

راه تشخیص عکس‌های واقعی از جعلی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ کار تشخیص عکس‌ها و تصاویر واقعی از غیرواقعی در روزهایی که نرم افزارهای اصلاح عکس بسیار پیشرفته شده‌اند، کمی دشوار است.

موشن گرافی زیر روش‌های تشخیص عکس‌های جعلی از واقعی را به شما آموزش می‌دهد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

روش‌های تشخیص عکس‌های فتوشاپ شده + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان با موضوع برداشت غیر مجاز مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از حساب وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 
وی تشریح کرد: با اقدامات فنی و شگرد‌های پلیسی مشخص شد که کلاهبرداری از طریق لینک جعلی استعلام کالا‌برگ الکترونیک اهدایی دولت انجام شده که حساب‌های مقصد مسدود و با هماهنگی‌های قضایی به حساب شاکی عودت داده شد. 
رئیس پلیس فتای استان یزد به مردم هشدار داد: مجرمین سایبری با انتشار تبلیغات گسترده دریافت کالا‌برگ الکترونیکی هدیه دولت و با ارسال پیام حاوی لینک در شبکه‌های اجتماعی و یا از طریق پیامک، کاربران را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و حساب بانکی آنان را خالی می‌کنند. 
وی تصریح کرد: شهروندان از باز‌کردن لینک‌های ارسالی به‌صورت پیامکی و یا در شبکه‌های اجتماعی و منابع نامعتبر که از سوی افراد ناشناس یا دوستان و آشنایان ارسال می‌شود، جدا خودداری نمایند و اخبار مربوطه را تنها از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری معتبر کشور پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند
  • کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
  • "خدا رحم کرد" ؛ به مفهوم واقعی کلمه! (فیلم)
  • این هوش مصنوعی مایکروسافت عکس‌ها را سخنگو می‌کند
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالابرگ