Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۸ اسفندماه ۹۶ تاکنون ۹۴۵ هزار و ۳۶۷ نفر مسافر و گردشگر نوروزی در شهرستان‌های مختلف اقامت داشتند. ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

محمود باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی (28 اسفندماه 96) تا صبح امروز یک میلیون و 471 هزار و 984 مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌های طبیعی این استان بازدید کرده که از این تعداد 945 هزار و 367 نفر اقامت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد:  945 هزار و 367 نفر گردشگر و مسافر نوروزی در اماکن اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌سراها، مدارس و غیره اسکان یافته که طبق بررسی‌های انجام شده از محل اسکان خود رضایت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد آمار اقامت کنندگان امروز را 100 هزار و 390 نفر عنوان کرد و افزود: همچنین در این روز 159 هزار و 671 نفر از مکان‌های گردشگری بازدید داشتند که 97 بازدید نظارتی نیز توسط کارشناسان گردشگری انجام شد.

باقری بیان کرد: از روز 28 اسفندماه 96 تاکنون یک هزار و 43 مورد بازرسی توسط کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از جاذبه‌های دیدنی و آثار باستانی انجام شده است.

انتهای پیام/ ع

 

R41452/P1494/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج