Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:52:35 GMT

ساری|نماد یادمان هفت تپه در مازندران جانمایی شود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۶۹۸۵

ساری|نماد یادمان هفت تپه در مازندران جانمایی شود

فرمانده سپاه ناحیه میاندورود با اشاره به رشادت‌های رزمندگان مازنی در دفاع مقدس، گفت: نماد یادمان هفت تپه در مازندران جانمایی شود. ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ،به نقل از قرارگاه رسانه ای شهید کابلی راهیان نور سپاه کربلای مازندران، سرهنگ پاسدار مهدی توسلی اظهار داشت: بیش از 1400 سال قبل سیدالشهدا در کربلا به شهادت رسید و بی بی حضرت زینب (س) کاری کردند که امروز جوانان ما به تاسی از همان فرهنگ عاشورا در صدها و هزاران کیلومتر آن طرف تر در بلادهای اسلامی دیگر مثل سوریه حضور پیدا می‌کنند و از فرهنگ انقلاب اسلامی که برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده دفاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز ما وظیفه داریم به تاسی از همان فرهنگ زینبی عمل کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را که شهدای ما به تاسی از فرهنگ عاشورا وارد صحنه جهاد شدند به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

متوسلی گفت: یکی از بهترین تکنولوژی‌های انتقال مفاهیم جهاد و شهادت در جامعه راهیان نور است که رهبری معظم انقلاب بارها و بارها به انحای مختلف درباره راهیان نور تاکید کردند.

وی بیان کرد: وظیفه داریم یک لبیک عملی را رهبری معظم انقلاب داشته باشیم و در موضوع راهیان نور تمام تلاش خود را برای انتقال مفاهیم انقلاب انجام دهیم.

متوسلی افزود: در شهرستان میاندورود از جوانان گرفته تا افراد پا به سن گذاشته مشتاقان زیادی برای زیارت مناطق عملیاتی جنوب داشتیم که برنامه‌ریزی کردیم قریب به 600 نفر از مشتاقان به این سفر معنوی را به راهیان نور اعزام کنیم.

وی بیان کرد: باور ما این است که برای این سفر معنوی باید تمهیدات خوبی اندیشید و راویان ما که در آن سال‌ها در صحنه حضور داشتند و کسانی که مطالعات عمیق در حوزه دفاع مقدس دارند باید به شکل واقعی رشادت‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان را در دوران دفاع مقدس به نسل‌های سوم و چهارم انتقال دهند تا این گنج دچار نقصان و خطر تحریف نشود.

متوسلی گفت: در تمامی کاروان‌های اعزامی سعی کردیم که از روحانیانی استفاده کنیم تا ارتباط بین جوان و روحانی مستحکم تر شکل بگیرد چرا که شهدای ما هم اگر به زندگیشان توجه کنیم پیوند ناگسستنی با مسجد و روحانی داشتند.

وی افزود: سپاه ناحیه میاندورود تمام تلاش خود را برای شکل‌گیری زمینه یک سفر کاملا معنوی برای زائران سرزمین نور صرف کرده تا کاروان‌های اعزامی بتوانند حداکثر بهره معنوی را از این سرزمین داشته باشند و تلاشمان را کردیم که اگر تلاش باشد حتما خود شهدا کمک و یاری خواهند کرد.

فرمانده سپاه میاندورود افزود: همه ما باید این احساس مسئولیت داشته باشیم که ایجاد نماد یادمان هفت تپه و احیای آن برای شناساندن همان غربت و شجاعت رزمندگان مازندران بسیار ضروری است.

انتهای پیام/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد