Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، این تعداد مشروبات الکلی در جوف یک محموله ترانزیتی سیب زمینی جاسازی شده بود که با هوشیاری ماموران گمرک نوردوز و به کمک تجهیزات کنترلی گمرک کشف  شد.

این میزان مشروبات الکلی از یک کامیون حامل سیب زمینی به مقصد کشور عراق کشف شده که کالا در اسناد حمل و تجاری سیب زمینی بوده و اظهار کالا نیز سیب زمینی اظهار شده ولی در جوف سیب زمینی حدود 5232  لیتر مشروبات الکلی در  872  کارتن که هر کارتن حاوی شش بطری مشروبات الکلی به مارک وودکا و ساخت کشور روسیه بوده است کشف شد که ارزش تقریبی این مشروبات نزدیک به یک میلیارد تومان برآورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محموله توسط ماموران گمرک نوردوز و همکاری مرزبانی کشف وضبط شد و باهماهنگی و دستورمقام قضائی جهت امحاء دراختیار مسئولین مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی قرار گرفت. 

فعالیت کارکنان گمرک نوردوز در نقطه صفر مرزی با ارمنستان به صورت 24ساعته انجام می شود.

گمرک ایران در سال 2017 موفق شد رتبه نخست مبارزه با قاچاق مواد مخدر و رتبه دوم را در مبارزه با انواع کالای قاچاق کسب کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازرسان واحد پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور و واحد نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو به همراه نماینده اتحادیه عطاران و سقط فروشان، در بازرسی روزانه از یک عطاری مقادیر قابل توجهی داروی مخدر کشف و ضبط کردند.

اقلام کشف شده شامل ۱۸۰۰ عدد داروی مخدر متادون و بوپرونورفین، ۴۵۰۰ عدد داروی چاقی و لاغری قاچاق، ۳۲۰ عدد قرص ترامادول خارج از شبکه رسمی توزیع و ۵۲ عدد داروی دست ساز تقلبی بود که تمام اقلام جمع آوری و به محل معاونت غذا و دارو منتقل شد تا پرونده تخلف پس از بررسی‌های لازم به مراجع قضائی ارسال گردد.

سازمان غذا و دارو به شهروندان توصیه اکید دارد که از تهیه هرگونه اقلام دارویی و مکمل خارج از داروخانه‌ها خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، آن را به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • کشف چهارهزار لیتر مشروبات الکلی در شوشتر و اندیمشک
  • (ویدیو) جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • کشف بیش از ٣ هزار لیتر مشروبات الکلی در اندیمشک   
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد