Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مسعود سلطانی وزیر ورزش و جوانان در جمع ورزشکاران و مسئولان ورزشی چابهار اظهار داشت: این شهرستان از ظرفیت‌های خوبی برای برگزاری ورزش‌های آبی ساحلی، کریکت، فوتبال و رقابت‌های رالی اتومبیلرانی برخوردار است.

وی ادامه داد: برای بهره برداری بهتر از این رشته‌ها باید امکانات ورزشی هر چه سریعتر به چابهار اختصاص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در چابهار یکی از خواسته‌های مهم ورزشکاران است که این امر در اولویت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با تکمیل طرح‌های ورزشی در چابهار شاخص‌های ورزشی این شهرستان ارتقا پیدا می‌کند.

سلطانی فر اظهار داشت: ورزشگاه چابهار تا هفته دولت امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار نیز گفت: ورزشگاه کریکت این شهرستان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۳۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و ۳۵ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

عمر بلوچ افزود: ورزشگاه چابهار با ۲۵ میلیارد ریال هزینه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۵ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن مورد نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین سالن ۲ هزار نفری چابهار با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۳۰ میلیارد دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

وی بیان کرد: فضای سرانه ورزشی چابهار ۱۶ صدم متر مربع است.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار تصریح کرد: در مجموع پنج فضای ورزشی در سطح این شهرستان وجود دارد.

بلوچ، چمن مصنوعی در بریس، گارکندی و تیس را از دیگر امکانات ورزشی شهرستان چابهار عنوان کرد.

کریکت یک ورزش تیمی بت و توپ است که در زمین چمن دایره‌ای یا بیضی شکل با شعاع میانگین ۷۵ متر میان دو تیم ۱۱ نفره بازی می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان امروز/یکشنبه/ به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های ورزشی و گردشگری شهر توریستی رویال صدف، نوار ساحلی چابهار- گواتر و سطح شهر و منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.

سلطانی فر همچنین از ظرفیت ها، امکانات و طرح‌های ورزشی نظیر سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهید ریگی، محل برگزاری رالی اتومبیلرانی در کوه‌های مریخی و ساحل چابهار- گواتر، ورزشگاه کریکت دریا بزرگ و سالن ورنا منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از طرح‌های ورزشی در حال ساخت شهرستان چابهار بر تکمیل سالن ورزشی و ورزشگاه ۲ هزار نفری این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

سفر وزیر ورزش به چابهار

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کریکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد

نخستین خانه شطرنج اسلامشهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، نخستین خانه شطرنج اسلامشهر به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت شطرنج و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید صادق صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در آیین افتتاح خانه شطرنج اظهار داشت: خانه شطرنج اسلامشهر با هدف استعدادیابی و آشنایی بیشتر نونهالان، نوجوانان و جوانان با ورزش فکری شطرنج با اعتبار بالغ‌بر 10 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 300 مترمربع و با 240 میز مخصوص شطرنج آماده‌سازی شده است‌.

وی افزود: با افتتاح این خانه علاقه‌مندان به رشته ورزشی شطرنج از این پس می‌توانند در لیگ‌های مطرح کشور حضور یابند‌.

در ادامه حجت‌الاسلام ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این افتتاحیه گفت: یکی از وظایف مسئولین نهادها و سازمان‌ها و ادارات توسعه سرانه ورزشی است و هرچقدر در این زمینه کار شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم ورزش در طول زندگی تأکید کرد: دوره جوانی انسان زمانی شکل می‌گیرد که از شخصیتی پرنشاط و امیدآفرین و خوش‌فکر و قوی برخوردار باشد که این موفقیت‌ها در کنار ورزش تحقق می‌یابد.

ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی اسلامشهر با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: تولید به معنای ایجاد ارزش‌افزوده است، در هر فضایی که ارزش‌افزوده ایجاد شود وارد مرحله تولیدشده است، در همین راستا توسعه اماکن ورزشی باعث نشاط و شادابی و تحرک جامعه و در نهایت تولید در عرصه ورزش می‌شود.

تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند 500میلیارد تومان اعتبار است

در ادامه حمیدرضا یگانه رئیس هیئت شطرنج اسلامشهر با بیان برنامه‌های این هیئت خاطرنشان کرد: افتتاح خانه‌های شطرنج در محلات اسلامشهر، راه‌اندازی تیم پیشکسوتان شطرنج و حضور در لیگ، استعدادیابی نونهالان و نوجوانان، برگزاری کلاس مربیگری و داوری، برگزاری کلاس‌های شطرنج در مدارس و .... از مهمترین برنامه‌های هیئت شطرنج شهرستان اسلامشهر در این خانه است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب