Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم پرسپولیس در بازی مقابل سایپا اعتراض زیادی به داوری داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم های پرسپولیس و سایپا از چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند. در نیمه اول  روی چند صحنه بازیکنان تیم پرسپولیس به عملکرد داور اعتراض داشتند و معتقد بودند تصمیمات اشکان خورشیدی علیه آنها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم ترین این لحظات، مربوط به گل اول سایپا بود که به نظر می رسید علی قلی زاده در موقعیت آفساید صاحب توپ شد و پاس گل نهایی را به رمضانی داد. در ادامه این اعتراضات، کادر فنی پرسپولیس به سمت تیم داوری مسابقه رفتند و آنجا ایگور پانادیچ به شدت به خورشیدی اعتراض کرد. ایگور که پیش از این بازی هم زیاد در مسائل داوری ورود می کرد و با داوران به بحث می پرداخت، یک بار در همین فصل سابقه اخراج شدن در بازی مقابل پارس جنوبی از سوی همین داور یعنی اشکان خورشیدی را دارد و با پیش زمینه ای منفی، امروز با او روبرو شد.

این بازی در انتها با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع سایپا به پایان رسید.

ایگور پانادیچ در اعتراض به داوری دیدار پرسپولیس-سایپا کامنت جالبی گذاشت:

” مارکو من نمیتونم انتخاب کنم کدوم یک از داورا بهترین بازیکن زمین بود!”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اشکان خورشیدی اشکان خورشیدی دیدار پرسپولیس مقابل سایپا مربی تیم پرسپولیس یگور پانادیچ محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید تیم ملی بارسلونا فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی فوتبال رونالدو فوتبال جهان باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی یورو 2016 علی کریمی لیگ قهرمانان آسیا برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟