Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیین اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای هه‌لپه‌رکی بانه که با همکاری فرمانداری بانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، دفتر نماینده شهر‌های سقز و بانه، شهرداری و شورای اسلامی شهر‌های بانه، آرمرده و بوئین برگزار شد.

با معرفی بهترین آثار برگزیده از سوی هیات داوران به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با شرکت ۱۲ گروه «دوازده سواره قه لای مریوان»، «دیلان ارومیه»، «کورد کرمانشاه»، «سیروان ایلام»، «تافگه سردشت»، «زریان و رازاوه از سقز»، «شلیوه، بروسکه، به روژه، چالاک و ئاگرین از بانه» از ۴ استان ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جشنواره نفرات برتر در بخش‌های مختلف سرچوپی، گاوانی، 'جل و برگ' لباس، کودکان، موسیقی، و گروه‌های برتر هه لپه رکی معرفی شدند.

در بخش 'گروه‌های برتر' دومین جشنواره منطقه‌ای بانه گروه ۱۲ سواره قه لای مریوان، گروه چالاک بانه و گروه‌های دیلان ارومیه و بروسکه بانه به ترتیب مقام اول تا سوم این جشنواره را با رای هیات داوارن جشنواره کسب کردند و با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایای نقدی از آن‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام/ م.

برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای هه‌لپه‌رکی بانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم و صوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در مراسم آغازین این جشنواره برگزیدگان دو بخش مستندنگاری و مستند مستمر معرفی شدند و برگزیدگان سایر بخش های نیز ۲۹ اردیبهشت معرفی خواهند شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه