Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مایکل لادروپ سرمربی تیم الریان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم. ما 12 ماه پیش هم در ایران مقابل پرسپولیس بازی کردیم.

لادروپ افزود: ابتدا تصور می کردیم الهلال تیم قدرتمندی دراین گروه است اما می بینید که ما و استقلال در جایگاه اول و دوم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار داریم فردا یک استادیوم پر از تماشاگر را ببینیم. ما در بازی رفت 2 - 2 شدیم. استقلال در دقایق پایانی توانست بازی را مساوی کند. امیدوارم فردا بازی بهتری به نمایش بگذاریم.ما سال گذشته 60 الی 70 هزار تماشاگر را مقابل پرسپولیس دیدیم و فردا هم چنین انتظاری داریم. مطمئنا پر شدن استادیوم اتفاق خوبی برای تیم میزبان است.

او در پاسخ به این سوال که سورپرایز الریان برای استقلال چیست اضافه کرد: بازی رفت بازی اول بود و دو تیم شناختی نسبت به یکدیگر نداشتیم. ولی در این بازی استقلال را بیشتر می شناسیم و بازی های دیگر این تیم را هم تماشا کرده ایم. طبیعتا فردا بازی دو تیم متفاوت خواهد بود.

سرمربی الریان درباره وضعیت استقلال بیان کرد: استقلال سال قبل با استقلال امسال تفاوت دارد. آن ها خودشان را درلیگ بالا کشیدند، مقابل العین و الهلال دیدیم این تیم چقدر توانایی دارد، شما به همه این موضوعات ورزشگاه پر از تماشاگر را هم اضافه کنید اما فوتبال فقط علم نیست و ممکن است فردا هر اتفاقی بیافتد.

او در پاسخ به این سوال که شما در لیگ مقابل الوکره بازی خوبی به نمایش گذاشتید و فردا از تاباتا چه انتظاری دارید خاطر نشان کرد: من از یک بازیکن انتظار ندارم و از کل تیم انتظار دارم، این را هم بگویم که فردا همه چیز تمام نخواهد شد و بازی های آینده هم بسیار مهم است.

 انتهای پیام/

اظهارات لادروپ درباره بازی با استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در حاشیه یکی از بازی های اخیر پرسپولیس، یک هوادار فوتبال با لباس صدام حسین در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و توجه تماشاگران را به خود جلب کرد. هر چند در فضای مجازی کابرا نسبت به این موضوع خشمگین شدند و دلیل انتخاب این شخصیت منفور برای شبیه سازی را نمی‌دانند.

کد خبر 849646 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها عراق - صدام ویژه ورزشی استادیوم گریم استادیوم - تماشاگر نما باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هوادار - پرسپولیس؛ جدال در اکباتان بدون تماشاگر (+عکس)
  • بادامکی: طوری نباشد که فقط ما بدون تماشاگر بازی کنیم
  • پرسپولیس مثل استقلال شاکی شد
  • درخواست پرسپولیس: دستگردی نه، با تماشاگر!
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!