Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛موسی خلیل الهی دادستان عمومی و انقلاب تبریز ، افزود: این فرد در روزهای گذشته از دیگر استان های کشور به آذربایجان شرقی و شهر تبریز به عنوان گردشگر سفر کرده بود.


وی ادامه داد: این فرد پس از بازدید از یکی از موزه های شهر تبریز با انتشار عکسی در فضای مجازی اقدام به توهین نسبت به یکی از مفاخر این خطه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلیل الهی اظهارکرد: برحسب وظیفه قانونی از طریق پلیس فتای آذربایجان شرقی این فرد در یکی از استان های کشور شناسایی و برای انجام مراحل قانونی به تبریز منتقل شد.


وی اضافه کرد: عمل انجام شده از نظر قانون جمهوری اسلامی ایران جرم بوده و اقدامات لازم جهت بازجویی و تفهیم اتهام در حال انجام است.


 در روزهای گذشته عکسی در فضای مجازی پخش شد که در آن فرد دستگیر شده اقدام به توهین به یکی از مفاخر آذربایجان کرده بود که ایجاد موج گسترده ای از اعتراض مردم آذربایجان را به همراه داشت.

انتهای پیام/

فرد توهین کننده به مفاخر آذربایجان دستگیر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟

درباره تهدیدات فضای مجازی و بحث معلم بلاگری صحبت می‌کنیم که فضای مجازی هم تهدیده هم فرصت و آثار تخریب‌کننده‌ای دارد که باید اصلاح شود.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان