Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در پیام خود اظهار کرد: خبر ناباورانه و بسیار تاسف آور درگذشت برادری عزیز، معلمی دلسوز و کارشناسی خبره در حوزه آموزش و پرورش، دوست مهربانم جناب آقای جعفر افقهی همه کسانی را که با ایشان آشنایی داشتند در هاله ای از بهت و تاثر فرو برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای بنده که مدتی افتخار همکاری نزدیک با ایشان را در شورای عالی آموزش و پرورش داشته ام، صبوری، متانت و بالاتر از همه، تخلق به اخلاق محمدی (ص) در کلام و رفتار، ویژگی بارز و فراموش ناشدنی آن مرحوم بود.
وی در این پیام ضایعه درگذشت جعفر افقهی را به خانواده، همکاران و دوستداران آن مرحوم تسلیت گفت.
جعفر افقهی از اعضای هیات موسس حزب توسعه ملی ایران اسلامی، عضو پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و سرپرست اسبق شورای عالی آموزش‌ و پرورش بود.
وی که متولداردیبهشت سال 1343 بود دیروز بر اثر تصادف رانندگی در جاده سبزوار - شاهرود درگذشت. مراسم تشییع پیکر مرحوم افقهی ساعت 13 و 30 دقیقه 14 فروردین ماه در صحن آزادی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار و سپس ساعت 15 و 30 دقیقه همان روز در شهرستان فریمان به خاک سپرده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در بخشی از این پیام آمده است: خبر درگذشت ناگهانی مجاهد و رزمنده دفاع مقدس حاج محمد (جمعه علی) کیانی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
بی تردید، خاطرات غرور آفرین مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند آن برادر پرتلاش وخستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدّس، در مقاطع مختلف در اذهان فرماندهان، رزمندگان، دوستان و مردم شریف و ولایتمدار استان باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی