Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:28:59 GMT

ترافیک روان در محور‌های یزد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۹۲۹۶

ترافیک روان در محور‌های یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ سرهنگ احمد مظفری رئیس پلیس راه استان یزد گفت: اغلب جاده‌های منتهی به استان به خصوص محور اردکان- میبد، یزد- کرمان و جاده طبس دارای ترافیک روان است و رانندگان باید از هرگونه شتاب برای جلوگیری از حوادث احتمالی، خودداری کنند.

سرهنگ احمد مظفری افزود: در روز‌های پایانی تعطیلات نوروز رفت و آمد در جاده‌های استان بیشتر می‌شود که باید رانندگان با رعایت مقررات برای کاهش حوادث اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکیدکرد: پایبندی به مقررات، احترام به دیگران، توجه به هشدار‌های پلیس، خودداری از عجله، رعایت فاصله طولی و داشتن برنامه ریزی و مدیریت در بازگشت از سفر، نقش مهمی در کاهش حوادث دارد.

رئیس پلیس راه استان یزد خاطرنشان کرد: ماموران در اجرای طرح نوروزی تا پایان تعطیلات با راه اندازی ایستگاه‌های سیار و گشت‌های محسوس و نامحسوس بر تردد خودرو‌ها نظارت دارند.

مظفری یادآورشد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۶ تاکنون مشکل خاصی در جاده‌های استان یزد پیش نیامده است و ترافیک در جوی آرامی به پیش می‌رود.

انتهای پیام/ ا

نظارت پلیس با راه اندازی ایستگاه‌های سیار و گشت‌های محسوس و نامحسوس بر تردد خودرو‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه ترافیک روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان

 مقیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد