Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر ارتباطات گفت: کلید مشکلاتمان هم توجه و اتکا به مردم است.

اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس، مدیران دولتی و شهری برگزار شد، دوازدهم فروردین را جشن ملی و روز مردسالاری دینی خواند و با تاکید بر اینکه «باید مرتباً مرور کنیم چقدر منطبق با آرمان های انقلاب بوده ایم» گفت: نظام اسلامی، متقابلاً خدمات زیادی به مردم داده که در مقاطع مختلف، به سمع و نظر مردم رسانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های قابل توجهی داشته، البته مشکلاتی هم داشتیم و کلید این مشکلات، هم توجه و اتکا به مردم است.

آذری جهرمی در ادامه به روایتی از امیرالمومنین اشاره کرد که به یکی از فرمانداران خود می فرمایند «در هر بامداد و شام ساعتی برای رسیدگی به امور رعیت معین کن و به سؤالات آنها «شخصاً» و «بی واسطه» جواب ده و نادان و گمراهشان را متوجه ساز، با دانشمندان در تماس باش و جز زبانت واسطه‌ای بین خود و مردم قرار مده و جز چهره‌ات حاجبی.»

وزیر ارتباطات ادامه داد: امروز شاید گرفتاری هایی باشد و مسئولین نتوانند بین مردم مستمراً (بدليل گستردگي جمعيت و تنوع خواسته ها) حضور داشته باشند، اما فرصت «شبکه های اجتماعی دوسویه» این ظرفیت را ایجاد می کند که مسئولین، به میان مردم بروند و بی واسطه نظرات آنها را بشنوند و از این نظرات استفاده کنند تا با پشتوانه از نظرات مردم، مشکلات مرتفع شود و فاصله ميان مردم و مسئولين، اندك و اندك تر شود.

آذری جهرمی همچنین افزود: دولت پایبند به قول هایی که مردم داده هست و وعده ها را قطعا پیگیری خواهد کرد. هر چند در این میان دولت نیازمند همراهی سایر قوا و نهادها نیز هست.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از سخنانش، با بیان این مطلب که «امروز روز پرچم است» گفت: چه بسیار جوانان عزیزی که جان خود را فدای میهن اسلامی کردند تا این پرچم با اتکاء به مردم روز به روز افتخار آفرینی کند و بر خاک نغلطد؛ چندان که در میادین ورزشی نیز ورزشکاران ما تلاش زیادی کردند که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا ببرند و برافراشته کنند.

وی هدف از حضور در این جشن ملی را اعلام این نکته دانست که «جان خود را فدای پرچم کشورمان ، جمهوری اسلامی و مردم می کنیم » و گفت «نمی پذیریم عده ای در اقدامی ناپسند، به دلیل مشکلاتی که در کشور وجود دارد، پرچم کشورمان که نماد و نشان هویت ملی ماست ، به اتش بکشند. ما با همه وجود از پرچم ، حاکمیت و مردم خود دفاع می کنیم و حاضریم جان خود را هم فدای پرچم ایران اسلامی می‌کنیم

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها