Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی باشگاه استقلال می گوید به دنبال تدارک یک خانه برای پادوانی در کنار کلینیک دکتر نوروزی هستند.

طرفداری- پندار توفیقی در حاشیه آخرین تمرین استقلال برای دیدار با الریان قطر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت که جپاروف می تواند با سپاهان مذاکره کند و باشگاه درصدد است تا کنار کلینیک دکتر نوروزی برای پادوانی خانه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پندار توفیقی که در آخرین تمرین استقلال پیش از بازی با الریان قطر شرکت کرده بود در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت:

استقلال شرایط خوبی دارد ولی متاسفانه تیام، باقری و مجید حسینی به این بازی نمی رسند. با توجه به شرایط تیم همه هم قسم شدند فردا نتایج خوبی بگیریم.

به نقل از فارس، وی در خصوص تمدید قرارداد با شفر و بازیکنان گفت:

بعد از بازی در این مورد صحبت می کنیم ضمن آنکه فصل باید به سرانجام برسد در پایان فصل در مورد بازیکنان و تمدید قرارداد آنها صحبت خواهیم کرد.

توفیقی در خصوص تیام و اینکه هواداران دوست دارند این تیم بازیکن با کیفیت بگیرد گفت:

ما بیش از 3 هفته مذاکراتمان برای تیام ادامه داشت، سعی کردیم بازیکن خوب جذب کنیم و هواداران مطمئن باشند برای فصل بعد سعی می کنیم بازیکنان خوب و با کیفیتی بگیریم. همین حالا که در حال بحث برای جذب بازیکنان جدید هستیم این نکات را مد نظر قرار داده ایم.

وی در خصوص پادووانی گفت:

در حال گرفتن یک خانه برای این بازیکن در کنار کلینیک دکتر نوروزی هستیم و با یک شرکت مذاکره کرده ایم که وسایل کامل فیزوتراپی را در منزل وی نصب کنیم تا وی درمان خود را دنبال کند.

توفیقی در خصوص اینکه وی قرار است به کادر فنی اضافه شود گفت:

در مورد حضور وی در کادر که فعلا نمی شود حرفی زد اما مطمئن باشید پادووانی به هر شکل ممکن در استقلال می ماند و از تیم جدا نمی شود.

معاون استقلال در مورد قائدی گفت:

این بازیکن به تهران آمده و قرار است به زودی تمرینات فیزیوتراپی را جدی تر دنبال کند. در مورد زمان حضور وی در تمرینات دکتر نوروزی تصمیم گیری می کند.

توفیقی تاکید کرد:

ما در مورد قائدی و کلیه بازیکنان نظارت را بیشتر می کنیم ضمن آنکه این موردی که برای قائدی به وجود آمد تنها یک حادثه بود که ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید.

وی در خصوص آخرین شرایط کمپ مرحوم حجازی گفت:

ما با چند شرکت صحبت کرده ایم و چمن این مجموعه ترمیم خواهد شد. ورزشگاه مرغوبکار هم قرار است به عنوان آکادمی استفاده شود. ما با صنایع دفاع قرارداد داریم و ترجیحا زمین تمرین را تغییر نمی دهیم. هر زمان امکانات ما کامل شد در مورد تغییر محل تمرین اقدام خواهیم کرد.

توفیقی در خصوص اینکه جباروف اعلام کرده از سپاهان پیشنهاد دارد گفت:

بازیکنان برای مذاکره آزاد هستند! هر بازیکنی می تواند طبق قوانین فیفا 6 ماه قبل از پایان قراردادش با هر باشگاهی که می خواهد مذاکره کند. ما هم بیکار ننشسته ایم و درست نیست در کوران مسابقات در مورد بازیکنان مد نظرمان صحبت کنیم.

وی در خصوص اظهار نظر کی روش مبنی بر اینکه ملی پوشان را بیشتر در اختیارش می خواهد گفت:

سرمربی تیم ما در این زمینه تصمیم می گیرد.

توفیقی در خصوص طلبکاران استقلال گفت:

ما در حال مذاکره با برخی ها هستیم و رقم بدهی سنگین است و در حال مذاکره هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان