Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@19:51:29 GMT

خوش‌گذرانی مسؤولان در خانه‌های آن‌چنانی شایسته نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۰۳۹۳

خوش‌گذرانی مسؤولان در خانه‌های آن‌چنانی شایسته نیست

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تعالیم جمهوری اسلامی بر شایسته‌سالاری و استکبارستیزی استوار است، گفت: خوش‌گذرانی برخی مسؤولان در خانه‌های آن‌چنانی شایسته نیست.

به گزارش مشرق، محمدحسن آصفری در روز ۱۲ فروردین اظهار کرد: بیش از ۹۸ درصد مردم ایران در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ پای صندوق‌های اخذ رأی به جمهوری اسلامی رأی آری دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رأی آری مردم در ۱۲ فروردین به‌منزله مبارزه با فساد، ناعدالتی و تبعیض بود، تصریح کرد: رأی آری مردم در این روز به‌منزله مبارزه با وابسته‌سالاری و کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه و بین مسؤولان بود و مردم خواستند جلوی اشرافی‌گری را بگیرند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رأی آری مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران به‌منزله تنها کنار زدن رژیم طاغوت نبود تا بعضی از مسؤولان بیایند و در خانه‌های آن‌چنانی خودشان خوش‌گذران باشند و سفرهای خارجی‌شان برقرار باشد.

وی بیان کرد: رأی آری مردم به نظام جمهوری اسلامی به این منزله نبوده است که یک مرتبه جریان اصلاح‌طلب بیاید و تنها جریان، حزب و وابستگان خود را بشناسد یا جریانی دیگر بیاید و فقط خودش را ببیند و برای مبارزه با فساد برخوردی نداشته باشد.

آصفری با بیان اینکه پایبندی به اصول و ارزش‌ها به معنای مبارزه با تبعیض و ناعدالتی‌ها، بیکاری، فساد مالی و وابسته‌سالاری است، اضافه کرد: تعالیم جمهوری اسلامی به معنای شایسته‌سالاری، استکبارستیزی و خودکفایی و اقتدار کشور است.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمایت از تولید ملی از ابعاد استقلال نظام جمهوری اسلامی در بعد اقتصادی است، تصریح کرد: این امر به معنای پایبندی به قانون اساسی و ارزش‌های نظام است.

آصفری با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به جایگاهی رسیده است که دشمنان اسلام و نظام از اقتدار آن هراس در دل دارند، اضافه کرد: ایران اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی مرزهای پیشرفت را درنوردیده است.

وی با بیان اینکه دشمنان تنها ابزار تحریم علیه نظام جمهوری اسلامی را در دست دارند، اظهار کرد: آنها در حوزه نظامی برای برخورد با نظام جمهوری اسلامی ایران ناتوان‌ هستند.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر؛ جزیره تماماً ایرانی بوموسی یکی از جزایر سه گانه خلیج‌فارس است که امارات متحده عربی نسبت به آن ادعاهایی واهی دارد بر همین اساس دولت تلاش دارد تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقلی این جزیره حضور گردشگران و رفت و آمد به این جزیره را تسهیل کند.

قطعاً اولین پیش‌نیاز برای تحقق این هدف احداث اسکله است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6097417

دیگر خبرها

  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور