Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: اگر امروز همان فرهنگ گذشت ایثار و از خودگذشتگی الگو و سرمشق خود قرار بدهیم در زمان حال نیز مشکلات و معضلات امروز کشورمان حل و فصل می‌شود و بسیاری از نابسامانی های امروز کشور که ما با آن مواجه هستیم حل و فصل خواهد شد.

وی حرکت راهیان نور را حرکتی ارزشمند خواند و اظهارداشت: این حرکت بهترین راه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست چنانکه رهبر فرزانه انقلاب نیز فرموده اند؛ «زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روای اهل فارس که از سال 77 در منطقه طلائیه به عنوان راوی مستقر حضور می یابد، اضافه کرد: مردم در اردوهای راهیان نور برای آشنایی با مناطق عملیاتی و چگونگی اجرای عملیات ها و شناخت سیره شهدا می آیند و راویان تلاش دارند به این نکات اشاره کنند تا زائران با دست پر از این سفر معنوی برگردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

بازار گوشت و دام تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، شاهد روند کاهشی قیمت‌ها در بازار مرغ و بوقلمون نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۹،۷۵۳ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد روند نزولی قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶،۰۵۳ تومان معامله شد.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش کاهش محسوس قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۸۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۲۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روز‌های اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

منبع: اقتصادنیوز

tags # قیمت دام زنده سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار
  • اقتدار ایران مرهون فداکاری نیروهای نظامی است
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • چند پیشنهاد علمی برای جلوگیری از زوال عقل در دوران سالمندی
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳