Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:01:16 GMT

۱۰ امدادگر در جستجوی جسد جوان غرق‌شده در رودخانه «سیمره»

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۰۸۴۰

۱۰ امدادگر در جستجوی جسد جوان غرق‌شده در رودخانه «سیمره»

کوهدشت- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: تعداد ١٠ امدادگر در قالب دو تیم به همراه تجهیزات و امکانات در جستجوی جسد جوان غرق‌شده در رودخانه «سیمره» هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، صارم رضایی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه غرق شدن جوان ۲۰ ساله در رودخانه «سیمره» اظهار داشت: با توجه به شدت آب، تاریک بودن عمق رودخانه و همچنین وجود تخته سنگ های بزرگ، امدادگران جمعیت هلال احمر همچنان عملیات جستجو را ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ساعات اولیه حادثه (عصر روز پنج شنبه ٩ فروردین ماه) روزانه تعداد ١٠ نفر در قالب دو تیم امدادی ‌به همراه تجهیزات و امکانات به محل حادثه اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: علاوه بر تیم مستقر در محل حادثه، یک تیم امدادی دیگر نیز از قسمت های پایین تنگه «شیرز» بصورت خطی و دشت بان در امتداد رودخانه کار جستجو را انجام می دهند.

رضایی افزود:‌ جمعیت هلال احمر تا پیدا شدن پیکر این جوان غرق شده کار جستجو را ادامه می دهد.

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان صارم رضایی کوهدشت مجله ایران مهر نوروز 97 نوروز بوشهر مسافران نوروزی گردشگری سانحه تصادف کرمانشاه خرم آباد گرگان گردشگری مازندران اردوهای راهیان نور راهیان نور 97 میراث فرهنگی خراسان جنوبی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی برخورد پژو پارس با گاردریل در کیلومتر ۶۵ آزاد راه قزوین - رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان داشت: این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی ۳ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد