Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@06:55:20 GMT

بررسی قیمت طلا در بهمن ۹۶ +نمودار

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۱۰۵۷

بررسی قیمت طلا در بهمن ۹۶ +نمودار

بررسی ماهانه قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار نشان از افزایش ۱۶۲ تومانی طی مدت بهمن ماه سال گذشته داشته است.

خبرگزاری میزان: هر گرم طلا ۱۸ عیار در بهمن ماه نوسان قیمت متعددی به خود گرفت، ولی در نهایت به جایگاه ابتدای ماه خود بازگشت.

هر گرم طلا ۱۸ عیار بهمن را با قیمت ۱۴۴ هزار و ۱۷۵ تومان آغاز کرد، در پنجمین روز از ماه در مبلغ ۱۴۵ هزار و ۴۴۵ تومان فروخته شد، پنج روز پس از آن با کاهش قیمت در محدوده ۱۴۳ و ۱۴۴ هزار تومان معامله شد، سپس در یازدهمین روز از ماه با افزایش قیمت به رقم ۱۴۵ هزار و ۵۱۴ تومان قیمت گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فلز زرد رنگ تا هفدهم بهمن ماه افزایش روزانه قیمت داشت تا جایی که در تاریخ هفدهم ماه به ارزش ۱۴۸ هزار و ۳۱ تومان به فروش رسید.
پس از آن تا نوزدهمین روز از بهمن ماه طلا کاهش قیمت داشت، ولی مجددا از تاریخ بیست و یکم بهمن رو به افزایش رفت تا جایی که در بیست و چهارمین روز در رقم ۱۵۱ هزار و ۹۷۸ تومان فروخته شد.

پس از ان نیز طلا روند نزولی به خود گرفت تا جایی که در آخرین روز از بهمن ماه را به رقم ۱۴۴ هزار و ۳۳ تومان به پایان رساند.

اختلاف قیمت‌ها حاکی از افزایش ۱۶۲ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار طی بهمن سال گذشته در بازار داشته است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003LMa

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت طلا بهمن 96 بازار طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

به گزارش مهر، در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه