Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  فیلم «پادماواتی» داستان زندگی یک ملکه هندی به همین نام در قرن چهاردهم میلادی را روایت می‌کند. سایر شخصیت‌های اصلی فیلم عبارتند از راتان سینگ، پادشاه هند و علاءالدین خلجی سلطان مسلمان.
 
پیش از این گروه‌های هندو با برگزاری تظاهرات در نقاط مختلف خواستار ممنوعیت این فیلم در هند شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گفته آن‌ها، فیلم مزبور به دلیل ارائه تصویری نادرست از ملکه هندو تاریخ را تحریف می‌کند.
 
پس از جنجال های متعدد، دیوان عالی هند ممنوعیت اکران پادماواتی را رد کرد اما اکنون اکران آن در مالزی، کشوری که فیلم‌های بالیوودی در آن طرفداران زیادی دارند، ممنوع شده است.
 
در بیانیه‌ای که وزارت کشور مالزی منتشر کرد، آمده است: تصویری که این فیلم از سلطان مسلمان ارائه می‌دهد فردی متکبر، ستمگر، منحرف، وغیرقابل اعتماد است که احکام اسلام را رعایت نمی‌کند.
 
 بر همین اساس، شورای ممیزی فیلم مالزی مجوز اکران این فیلم را صادر نکرد. در تیزری که برای تبلیغ این فیلم منتشر شده، سلطان مسلمان چهره‌ای تهاجمی دارد و صورتش خون‌آلود و گل‌آلود است.
 
شورای ممیزی فیلم مالزی پیش از این در سال ۲۰۱۴ اکران فیلم هالیوودی نوح (ع) را به دلیل توهین به مقدسات ادیان ممنوع کرده بود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سالروز شهادت «سلطان سید جلال‌الدین اشرف» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، گرامیداشت سالروز شهادت سلطان سید جلال الدین اشرف روز یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ همزمان با ۱۳ ماه مبارک رمضان در صحن حرم مطهر آقاسید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه برگزار می‌شود.

کد خبر 6058371

دیگر خبرها

  • نقش محوری خانواده و آموزش در شخصیت‌سازی مسلمانان
  • مراسم سالروز شهادت «سلطان سید جلال‌الدین اشرف» برگزار می شود
  • حمله به زندانیان مسلمان در انگلیس با اسپری فلفل
  • برگزاری کنفرانس ضد اسلام‌هراسی در پاریس
  • برگزاری کنفرانس ضد اسلام‌هراسی در پاری
  • تکریم ایام روزه‌داری در کشور‌های مختلف دنیا چگونه است؟
  • رمضان، به وسعت جهان
  • آغاز اکران آنلاین «کاپیتان من» در نمایش خانگی/ داستان جذاب شکل‌گیری مغز به روایت بهرام رادان
  • افتتاحیه‌ ۹۰۰ میلیون تومانی چهار فیلم جدید
  • افتتاحیه‌ ۹۰۰ میلیونی چهار فیلم جدید