Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@17:45:53 GMT

ترافیک پر تردد در مسیرهای گردشگری استان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۱۹۱۴

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛  فرمانده پلیس راه استان اعلام کرد: در روز طبیعت از ساعات اولیه صبح امروز شاهد ترافیک سنگین در  جاده های استان به ویژه مناطق گردشگری هستیم.

سرهنگ گودرزی گفت: همکاران من در پلیس راه با حضور در جاده های مواصلاتی ضمن کنترل ترافیک در صورت افزایش حجم ترافیک محدودیتهایی را اعمال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گودرزی گفت: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی  وهمچنین بازگشت خانواده هایی که در روز طبیعت به گردش رفته اند از ساعت 12 امروز در جاده کندوان تردد از کرج به سمت شمال ممنوع خواهد شد.

وی گفت:  همچنین در جاده برغان نیز از مقابل مرکز تفریحی عسل به سمت برغان ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و متقابلا از سمت برغان به سمت جاده آتشگاه نیز محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

وی گفت:  همچنین در مسیرهای کردان و برغان بر حسب ترافیک صبح به سمت شمال جاده یکرفه خواهد شد و  عصر نیز این مسیرها به سمت جنوب یکطرفه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریض جاده کوشکک در گتوند

احمددهقان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت: اعتبارموردنیاز پروژه تعریض جاده کوشکک؛ ۱۳/۵ میلیارد تومان است که ازمحل اعتبارات استانی هزینه شده است.

او می‌گوید: مشخصات فنی پروژه شامل تعریض آسفالتی به طول ۵کیلومتر و عرض۳متر، لکه گیری هندسی مسیرو روکش نهایی بطول ۲/۵ کیلومتر می‌باشد؛ که عرض نهایی مسیر ۹ متر خواهدشد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجوددرمسیربه تعداد۸دستگاه میباشد؛ که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است، و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه گردیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت: از عموم شهروندان تقاضا داریم؛ باتوجه به عرض کم جاده وفعالیت ماشین آلات راهداری جهت حفظ ایمنی تردد؛ حتی الامکان تااجرای کامل پروژه ازاین مسیر تردد نکنند، و ازمسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد نمایند.

به گفته او از تلاش‌های فرماندار و معاون سیاسی، و معاون عمرانی فرماندار گتوند، مدیرکل کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان خوزستان، معاون راهداری اداره کل راهداری خوزستان، رییس اداره نگهداری راه ها، رییس اداره نگهداری ابنیه فنی، مشاور پروژه، مجموعه مدیریت سازمان آب وبرق خوزستان و خیرین شهرستان گتوند که درشروع اجرای این پروژه اهتمام ویژه داشتند، تشکر و قدردانی نمودند. 

دهقان گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه، رضایتمندی شهروندان عزیز را به دنبال داشته باشد، و باافزایش ایمنی تردد کاربران جاده شاهد کاهش تصادفات باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است