Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پروانه مافی»، رییس فراکسیون خانواده در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص مهمترین رویداد سیاسی  و اقتصادی سال ۹۶  گفت: مهمترین موضوعات در عرصه اقتصادی، پیش بینی صندوق بین‌المللی پول درباره ایران بود. در این پیش بینی آمده است، ایران در ۴ ساله آینده رشد اقتصادی خواهد داشت و این رقم به ۶ درصد نیز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مافی در ادامه افزود: در حال حاضر  3.6  درصد هستیم ولی این  میزان را برای سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ با یک افزایش نسبی به ۶ درصد خواهد رسید که خبر خوبی است.

او به اجرایی نشدن برخی از بندهای برجام توسط آمریکا و مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمده اشاره کرد و گفت: صندوق بین‌المللی پول با این تدابیر خوب نشان داد که در چهار سال پیش رو اتفاقات خوبی خواهیم داشت.

مافی انتخابات ریاست جمهوری را مهمترین رویدادهای سیاسی سال 96 دانست و اضافه کرد: موفقیت دولت آقای روحانی، وحدت و یگانگی بین مردم را نشان داد که یک دل و یک دست  تلاش کردند تا ایشان بار دیگر انتخاب شوند.

رییس فراکسیون خانواده در مجلس شورای اسلامی گفت: انشاالله سال ۹۷ سالی سرشار از خیر و برکت و سلامتی برای همه ملت باشد و مردم در سایه تدابیری که مسئولین برایشان اندیشیده اند، حرکت کنند.

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خانواده دولت صندوق بین المللی پول مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد مهم کشتی ایران در مریوان

رئیس هیأت کشتی مریوان گفت: کشور‌های قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، بلغارستان، عراق و ایران در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه به رقابت خواهند پرداخت.

جلال خوشنواز   از اهمیت این رخداد مهم گفت و‌ افزود: تاکنون چنین مسابقات با اهمیتی در استان کردستان و شهرستان مریوان برگزار نشده و تمام تلاش خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات به کار خواهیم گرفت.

 همزمان با مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان، تیم ملی کشتی کشورمان نیز اردوی خود را در این شهرستان برپا کرده است.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه تا ۳۱ فروردین ماه در شهر مریوان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران
  • رشد اقتصادی ایران به روایت صندوق بین‌المللی پول
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • صندوق بین‌المللی پول خوش‌بین شد | تورم ایران وارد کانال ۳۰ درصدی می‌شود
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است