Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@01:22:29 GMT

ترافیک پر تردد در مسیرهای گردشگری استان البرز

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۲۴۱۶

ترافیک پر تردد در مسیرهای گردشگری استان البرز

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ گودرزی گفت : در روز طبیعت از ساعات اولیه صبح امروز شاهد ترافیک سنگین در جاده های استان به ویژه مناطق گردشگری هستیم.

فرمانده پلیس راه البرز افزود : همکاران من در پلیس راه با حضور در جاده های مواصلاتی ضمن کنترل ترافیک در صورت افزایش حجم ترافیک محدودیتهایی را اعمال خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی و بازگشت خانواده هایی که در روز طبیعت به گردش رفته اند از ساعت 12 امروز در جاده کندوان تردد از کرج به سمت شمال ممنوع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه البرز افزود : در جاده برغان نیز از مقابل مرکز تفریحی عسل به سمت برغان ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و متقابلا از سمت برغان به سمت جاده آتشگاه نیز محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

وی گفت: همچنین در مسیرهای کردان و برغان بر حسب ترافیک صبح به سمت شمال جاده یکرفه خواهد شد و عصر نیز این مسیرها به سمت جنوب یکطرفه خواهند شد.

901

سرهنگ گودرزی ترافیک البرز گردشگری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سرهنگ رضا همتی رئیس پلیس راهور کردستان اظهار کرد: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می گردند؛ از شهروندان درخواست نمود از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895659

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران