Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است بسیاری از کالاهای وارداتی که مجوز انها از سوی برخی دستگاه‌ها صادر می‌شود امکان تولید آن به وفور در داخل کشور وجود دارد. ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ سیاسی مجلس نظرات

فریدون احمدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نامگذاری امسال به نام «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت:هنگامی که مقام معظم رهبری به صورت تخصصی بر حمایت از تولید ملی تاکید کرده‌اند باید موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد را  در سال جاری مرتفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیاری از مجوز واردات کالاها که از سوی برخی دستگاه‌ها صادر می‌شود امکان تولید آن به وفور در داخل کشور وجود دارد، ادامه داد:در شرایط فعلی باید به اجماع جمعی برای حمایت از تولید برسیم که در این راه دولت، مجلس و دستگاه قضا باید وقت خود را برای یافتن راه‌های حمایت از تولید ملی صرف کنند.

بیشتر بخوانید:

اولویت مجلس برداشتن موانع از مقابل تولیدکنندگان داخلی است

نماینده مردم زنجان در مجلس با تاکید براینکه در تمامی نقاط دنیا فرایند تولید از ابتدا تا انتها به صورتی است که در یک مجموعه مدیریت می شود، افزود: اکنون که مقام معظم رهبری سال جدید را بر مبنای حمایت از تولید ملی نامگذاری کرده‌اند برخی به دنبال تفکیک چند وزارتخانه از جمله وزارت صنعت، معدن وتجارت است که این کار قطعاً برای تولید ملی چالش درست می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه وزارت صنعت، معدن وتجارت به صورتی است که تمامی تصمیمات مربوط به تولید به صورت هماهنگ انجام می شود گفت: از زمانی که یک نفر تصمیم به تولید می گیرد تا زمانی که مجوز فعالیت دریافت می کند و نیاز به حمایت‌های مالی و معنوی دارد و حتی نظام تعرفه‌بندی همه و همه در یک وزارتخانه انجام می شود و چنانچه این مسیر را با مشکل رو به رو  کنیم، بحران آغاز خواهد شد.

احمدی تفکیک بخش بازرگانی از صنعت و معدن را به زیان تولید داخلی دانست و اضافه کرد:وقتی تصمیم گیری در یک محل باشد، آنچه تقویت می شود، تولید ملی است که در سیاست‌گذاری ابتدای سال مقام معظم رهبری برای تمامی بخشها تعریف شده است.

انتهای پیام/

R1011202/P31462/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اقتصاد مقاومتی کمیسیون صنایع کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم فریدون احمدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی کمیسیون صنایع کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم فریدون احمدی اقتصاد مقاومتی کمیسیون صنایع کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم فریدون احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی بعداز ظهر امروز یک شنبه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی خواهان حامی مردم غزه در جهان، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در دانشگاه آمریکا در سطح دنیا امر بسیار مبارکی می‌باشد که منجر به یک جریان انقلاب دانشجویی شود و ارکان نظام سلطه آمریکا را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دهه ۶۰ بیان داشت: راه قدس از کربلا می‌گذرد، اولین پله آزادی کربلا بود که سفر اربعین اتفاق بزرگ و تمدن سازی بود به دنبال آن راه قدس در پیش است.

رئیس دانشگاه شهرکرد به تأکیدات سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، اشاره و یادآور شد: آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند و دانشجویان را به طرز فجیع بازداشت می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی که سال ۵۷ در کشور شکل گرفته، پیام انقلاب اسلامی می‌باشد و گفتمان نظام اسلامی است.

پیرعلی خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی، آمریکایی و دولت‌های آنها اغتشاشی در ایران شکل می‌گیرد مداخله می‌کنند، ایران به هیچ وجه این کاررا نمی‌کند، ما بیشتر عقبه فکری برای دانشجویان هستیم و پیام مقام معظم رهبری در سال ۹۳، گفتمان انقلاب اسلامی اکنون توسط دانشجویان در آمریکا شنیده شده است.

وی با اشاره به وتو ۳ مرتبه‌ای آمریکا در متوقف نمودن کشتار و نسل کشی مردم غزه در سازمان ملل اشاره و گفت: آمریکا میدانی وارد گود کشتار مردم مظلوم در غزه شده است.

پیرعلی افزود: اسرائیل ابزاری برای استکبار می‌باشد تا نقشه‌های آمریکا را در منطقه پیاده کند و دیگر کاربرد اصلی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به جنبش دانشجویی در آمریکا اذعان داشت: این جنبش مورد حمایت دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کشور می‌باشد و ما حمایت معنوی خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از سال ۵۷ بیشتر روز قدس و آرمان‌های انقلاب، آرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال کردیم.

وی درباره عملیات وعده صادق بیان داشت: حمله موشکی تحمیل اراده جمهوری اسلامی بر صهیونیست بود؛ فضا
به نفع جبهه مسلمین تغییر کرده و اولین بار است که هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شده، ملت‌ها پشتوانه قوی نظامی را احساس می‌کنند.

پیرعلی در پایان کلام اظهار کرد: با حمایت معنوی و تمدن سازی که در محوریت اسلام شکل گرفته در سراسر جهان و با حضور دانشجویان عدالت خواه در کشورهای آمریکا، اروپا و… رویداد بسیار مهمی رقم بخورد و شر جرثومه فساد صهیونیستی و آمریکا از سر بلاد اسلامی و مسلمان کوتاه شود.

کد خبر 6091241

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد