Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@14:45:26 GMT

کشف 120 کیلو مواد مخدر در فارس

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۴۵۴۰

رکنا: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان های کوار و داراب، 120 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس  گفت: مأموران انتظامی شهرستان کوار هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و دستور ایست دادند.

سرهنگ " علی ذولقدری " ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار Escape کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو توقیف و در بازرسی از آن 65 کیلوگرم تریاک کشف شد ؛ در این خصوص دو نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان داراب نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودرو پژو 405 را پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متوقف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه راننده خودرو با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه متواری و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد، گفت: در بازرسی از این خودرو 55 کیلوگرم حشیش کشف شد.

سرهنگ ذولقدری تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ، همواره از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس می باشد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران فرار Escape مواد مخدر کشف انتظامی مأموران فارس حوادث تجاوز اختلاف خانوادگی فیلم ویدیو ها قتل حوادث مشهد فضای مجازی تهران عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین

سرگرد حسن ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه مقدار ۱۰۰ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر آثار جبران ناپذیر قاچاق مواد مخدر و مسئله اعتیاد بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان تأکید و برخورد با مجرمان این حوزه را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6080032

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز