Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-محدودیت‌های ترافیکی منطقه ۲۲ تهران در روز طبیعت اعلام شد و بر اساس آن خروجی آزاد راه تهران - کرج به بلوار دستواره در روز طبیعت مسدود شده است.مقرر شده است تقاطع‌های ضلع جنوبی بلوار میعاد در منطقه ۲۲ تهران با هدف سهولت تردد خودروهای امدادی، خدمت‌رسان و امنیتی، خروجی آزادراه تهران - کرج به بلوار دستواره، رفیوژ میانی تقاطع هوا و فضا (طوبی) در بلوار برادران علیمرادی کوهک، رفیوژ میانی نسیم ۶، تمامی دور برگردان‌ها در بلوار برادران علیمرادی کوهک به غیر از دوربرگردان امام رضا، تمامی دور برگردان‌های بلوار دستواره به غیر از دور برگردان جنب پادگان میرحسینی، میدان لاله در پارک چیتگر، ضلع غربی میدان المپیک در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین به‌طور موقت مسدود شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در همین راستا شهروندان باید برای دسترسی به شمال دریاچه شهدای خلیج فارس، بلوار جوزانی غربی را انتخاب کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در چهارمین دیدار از مرحله پلی آف لیگ برتر برابر میهمانش طبیعت تهران شکست خورد.

 این دیدار روز دوشنبه بیست هفتم فروردین در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد که در پایان تیم طبیعت با نتیجه ۹۱ بر ۸۳ به برتری رسید تا کار برای صعود یک تیم به جمع چهار تیم به دیدار پنجم بکشد.

 

دیگر خبرها

  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد
  • تغییر محل برگزاری رژه روز ارتش در اهواز
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران