Web Analytics Made Easy - Statcounter

ده ها تن از شورشیان وابسته به امارات در عملیات گسترده رزمندگان انصارالله کشته و زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ هم زمان با پیشروی رزمندگان «انصارالله» در مناطق جنوبی استان عربستان، چند گروه از نیروهای یمنی عملیات گسترده و وسیعی را علیه مواضع شورشیان وابسته به امارات آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد:رزمندگان انصارالله با کمک ارتش یمن از صبح روز گذشته، عملیات جدید و گسترده ای را علیه مواضع نظامیان اماراتی و شورشیان وابسته به آن ها در مناطق ساحلی استان «تعز» آغاز کرده اند.

خبرنگار میدانی شبکه خبری المسیره نت اعلام کرد: نیروهای یمنی در ابتدای عملیات خود توانستند گروهی از شورشیان را در پایگاه «خالد» واقع در منطقه «موزع» استان تعز شناسایی کنند.

سپس نیروها در یک کمین موفقیت آمیز توانستند گروهی از شورشیان را مورد هدف قرار دهند و ده ها تن از آن ها را به هلاکت برسانند.

به گزارش صاحب نیوز،نظامیان اماراتی قصد دارند با اشغال کامل استان تعز، علاوه بر قطع ارتباط نیروهای یمنی از استان صنعاء با جنوب این کشور، مناطق ساحلی یمن را به طور کامل تحت اشغال خود دربیاورند.

نیروهای یمنی در سه سال گذشته موفق شده اند با کشته و زخمی کردن هزارن نظامی «اماراتی و سودانی» و شورشی وابسته به آن ها، مانع سقوط کامل استان تعز شوند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بیش از ۷۰ درصد از استان ساحلی یمن تحت کنترل ارتش یمن و رزمندگان انصارالله است.

 

انتهای پیام/ المسیره نت

س دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله

شبکه الجزیره در گزارشی تصاویری از عملیات‌های شناسایی رزمندگان حزب‌الله در پایگاهها و مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی و هدف‌گیری دقیق اهداف را منتشر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه الجزیره در یک گزارش اختصاصی، گوشه‌ای از توان اطلاعاتی، شناسایی و عملیاتی حزب‌‌الله را به تصویر کشید.

رصد دقیق نظامیان صهیونیستی درون پایگاهها و شهرک‌ها از سوی رزمندگان حزب‌الله در این گزارش به تصویر کشیده شده است.

الجزیره با بیان اینکه حزب‌الله از فناوری‌های بسیار دقیقی بهره می‌برد؛ گفت که حزب‌الله همچنین مواضع ارتش صهیونیستی را از طریق هوایی مورد رصد قرار داده و از آن‌ها اطلاعات جمع‌آوری کرده است.

این تصاویر نشان می‌دهد که چگونه رزمندگان حزب‌الله توانسته‌اند تا بیخ گوش نظامیان ارتش اشغالگر نفوذ کرده و اقدام به جمع‌آوری اطلاعات و فیلم‌برداری کنند.

شناسایی محل استقرار گنبد آهنین و پهپادهای «هرمس» نیز جزئی از عملیات شناسایی رزمندگان حزب‌الله است که در این گزارش به تصویر کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم