Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سماناه بارشی جدیدی فردا شب وارد کشور می‌شود.

فریبا گودرزی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت: امروز در روز طبیعت هوا در تمام نقاط کشور صاف و آفتابی است. بارش باران برای مناطقی از خراسان رضوی در ساعات منتهی به شب پیش بینی می‌شود.

وی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و افزود:از فردا شب با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و مازندران بارش شروع شده و روز چهارشنبه این بارش‌ها به به تمامی سواحل دریای خزر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، امروز و فردا مسافران نوروزی می‌توانند از سفر بازگشته و در جاده‌ها دیده خاصی رخ نمی‌دهد.

گودرزی از افزایش شدت بارش‌ها در دو روز پایانی هفته خبر داد و گفت: در این دو روز بارش‌ها به مرکز و شرق مکشور هم می‌رسد، اما بیشترین بارش همچنان در استان‌های غربی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش سه شنبه شب این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده‌ها و کندی رفت و امد در شماری از شهر‌های استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان