Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
مقامات چینی موفق به دستگیری حلقه‌ای از تبهکاران شده‌اند که برای انجام فعالیت‌های خلاف خود از جدید‌ترین فناوری حمل و نقل جهان استفاده می‌کردند.

براساس گزارش CNN، این گروه تبهکار برای قاچاق محموله‌ای گوشی آی‌فون و دیگر انواع اسمارت‌فون‌ها به ارزش 80 میلیون دلار از پهپاد‌ها استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات چینی به رسانه‌های محلی این کشور اعلام کردند این تبهکاران شبانه 15 هزار دستگاه گوشی هوشمند را از مرز هنگ‌کنگ به شهر همسایه شنژن انتقال می‌دادند. از پهپاد‌ها برای معلق سازی دو کابل 200 متری میان ساختمان‌هایی در دوسوی مرز استفاده می‌شده‌است. بسته‌های حاوی گوشی‌های هوشمند به این کابل‌ها متصل شده و به سمت شنژن کشیده می‌شده‌اند.

مقامات گمرک چین می‌گویند این اولین‌باری است که شاهد استفاده از پهپاد برای قاچاق کالا بوده‌اند. این تبهکاران با همکاری مقامات گمرک دو شهر دستگیر شده و باند آنها منهدم شد.

چین به تازگی برای تنظیم مقررات استفاده از پهپاد‌ها در کشور اقداماتی انجام داده‌است. سال گذشته این کشور قانونی را تصویب کرد که براساس آن افرادی که پهچاد‌هایی بالاتر از وزنی مشخص دارند باید این پرنده‌های بدون سرنشین را به نام خود ثبت کنند.

در همین زمینه: اولین پهپاد با قابلیت حمل مسافر به بازار آمد نخستین پهپاد با قابلیت حمل مسافر در چین به بازار آمد وزارت دفاع روسیه: تروریست‌ها به پهپادهای ضربتی مجهز شده‌اند طرح عجیب ژاپنی‌ها برای کاهش اضافه‌کاری در شرکت‌ها

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصویری جدید از بهرام رادان جلوی آیینه گوشی سامسونگ خود در شبکه‌های مورد توجه قرار گرفت و آیفون نبودن آن باعث تعجب مردم شد. بنابر آنچه در برخی از صفحات فضای مجازی نوشته شده مدل گوشی بهرام رادان، سامسونگ S ۲۴ هست که در بازار ۶۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو