Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-«گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی تحریک آمیز گفت که احتمال می دهد در سال کنونی میلادی جنگ ویرانگری علیه حزب الله لبنان به وقوع بپیوندد.

آیزنکوت در گفت و گو با تارنمای صهیونیستی «المصدر» (Al-masdar)افزود: فرصت های امسال برای شروع یک جنگ، بزرگتر از سه سال گذشته است که من این مسئولیت را پذیرفتم و احتمال دارد که من ارتش را برای راه اندازی یک جنگ در دو سال آخر خدمتم، فرماندهی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در جنگ احتمالی علیه حزب الله، هرچه این حزب در لبنان مورد استفاده قرار دهد، از بیروت گرفته تا آخرین نقاط جنوب لبنان نابود خواهد شد.

آیزنکوت اظهار داشت: اسرائیل از پیش، هزاران هدف را در لبنان تعیین کرده است تا در صورت وقوع جنگ احتمالی با حزب الله، به آنها ضربه وارد کند.

این مقام صهیونیست مدعی شد: تصویر ویرانی هایی را که از این جنگ بر جا خواهد ماند، کسی در منطقه از یاد نمی برد و در این جنگ ده ها گردان از نیروهای زمینی با هماهنگی نیروهای هوافضا و اطلاعاتی ما افزون بر نیروی دریایی شرکت خواهند کرد و غیرنظامیان مصونیتی ندارند.

آیزنکوت تهدید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد تا ساختمان های بلند زیادی را که متعلق حزب الله است، ویران کند.

وی مدعی شد که خطر نظامی برای اسرائیل در جبهه شمالی آن بزرگتر و از ناحیه سوریه، لبنان و ایران است.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال امکان مداخله ایران با هدف پشتیبانی از حزب الله در صورت وقوع جنگ را «بسیار ضعیف» دانست.

سخنان تهدید آمیز آیزنکوت در حالی است که «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان بارها اعلام کرده که در صورت وقوع هرگونه جنگ علیه لبنان، مقاومت، جنگ را به داخل فلسطین اشغالی خواهد کشاند.

آیزنکوت در بخش دیگر سخنانش گفت که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه سوریه همچنان ادامه دارد و هرگز متوقف نخواهد شد.

وی همچنین درباره حوادث اخیر باریکه غزه گفت: تشنج نظامی در نوار غزه، امروز بیش از یک دهه گذشته افزایش داشته است؛ این فرضیه که یکی از دشمنان ما، اقدام به تجاوز علیه ما بکند همچنان ضعیف است، اما تنش هایی که به جنگ منتهی می شود، به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داشته است، با وجود اینکه اسرائیل این مساله را نمی خواهد.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: رژیم صهیونیستی تمایل دارد وضعیت امنیتی بوجود آمده در نوار غزه را تا پایان سال تحت کنترل داشته باشد و چنین امری مورد نیاز ارتش است تا وقت لازم و کافی برای تخریب و نابود کردن تونل های فلسطینی ها باشد.

وی افزود: احتمال بدتر شدن وضعیت در طول زمان تقویت می شود و به این معنی است که ما به یک جنگ جدید نزدیک می شویم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یک مقر فرماندهی ارتش رژیم اشغالگر اسرائیلی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز در اولین بیانیه خود درباره عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن یک مقر فرماندهی ارتش دشمن خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله به این منظور آمده است که در حمایت از مردم استوار فلسطین و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به تجاوز دشمن اشغالگر علیه منطقه بقاع، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 9 صبح امروز دوشنبه مقر فرماندهی لشکر جولان (210) ارتش دشمن در پایگاه نفح را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

شلیک 70 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریهتخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب‌اللهحزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفتمقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا

 

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • آنروا: حمله به رفح تبعات ویرانگری دارد/ تا حد امکان می‌مانیم
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا