Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن جوانی که با کمک یک مرد آشنا توطئه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرده بود به همراه همدستش محاکمه شد. راز این جنایت هولناک در صندوق عقب خودروی شعله‌ور در یکی از خیابان های تهران فاش شده بود.

این زن در جلسه محاکمه در دادگاه جنایی کرج در تشریح ماجرای قتل شوهرش گفت: شوهرم مرد خشن و بداخلاقی بود و به هر بهانه‌ای آزارم می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته یک روز غروب که به تنهایی به گورستان رفته بودم، سرمزار خاله‌ام به حال خودم اشک می‌ریختم و از بدرفتاری‌های شوهرم با خودم درد دل می‌کردم که یکباره متوجه شدم سیامک که از آشنایان دور ما بود در کنارم ایستاده و به حرف هایم گوش می‌کند.

همین دیدار ما را بیشتر به هم نزدیک کرد. پس از مدتی وقتی فهمید با آزارهای شوهرم روبه‌رو هستم به من قول داد به هر شکلی که شده او را تنبیه خواهد کرد تا دیگر به فکر آزارم نیفتد. سیامک که نقشه قتل شوهرم را کشیده بود، یک شب تا صبح در پارکینگ خانه‌مان پنهان شد و صبح زود به شوهرم که می‌خواست به محل کارش برود حمله کرد و او را به قتل رساند. اما من به مرگ شوهرم راضی نبودم و حالا با قتل همسرم سه فرزندم یتیم شده‌اند. من فقط می‌خواستم سیامک شوهرم را گوشمالی بدهد تا دیگر من و بچه‌هایم را اذیت نکند.

سیامک - 50 ساله - نیز در جلسه دادگاه ضمن تشریح جزئیات جنایت گفت: این زن طبق نقشه قبلی کلید یدک پارکینگ را در اختیارم گذاشته بود. شب حادثه در انباری پنهان شدم و وقتی محسن وارد پارکینگ شد از پشت به او حمله کردم و با میله‌ای آهنی به گردنش ضربه‌ای زدم.

بعد با کمک همسرش او را داخل صندوق عقب خودروی سمند خودش انداختم و از کرج به طرف تهران حرکت کردم. سپس خودرو را در خیابانی حوالی میدان آزادی تهران آتش زده و فرار کردم. اما ساعتی بعد پلیس با کشف جسد مقتول در صندوق عقب خودرو، شوهر این زن را شناسایی کرد و راز جنایت فاش شد.

بدین ترتیب قاضی رنجبر و 4 قاضی مستشار دادگاه کیفری استان البرز با توجه به اصرار خانواده مقتول بر مجازات متهمان، سیامک را به اتهام قتل عمدی به قصاص محکوم کردند و همسر مقتول هم به اتهام معاونت در قتل عمد به 10 سال حبس محکوم شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تکرار ماجرای آتنا اصلانی در اولین روزهای سال 97 در مشهد/ جزئیات آزار و اذیت ندای 7 ساله

پزشک ایرانی منشی اش را سوسک صدا کرد و به دادگاه رفت!

گفتگوی رکنا با قاتل نوعروس 16 ساله تهرانی در خانه مجردی+ عکس

قتل عروس خانواده بخاطر بدحجابی در مشهد

نقشه شیطانی جوان 20 ساله برای دختری که مجردی زندگی می کرد!

جاسوس محله دستگیر شد/ این مرد از خصوصی ترین لحظه های همسایه ها فیلم می گرفت

راننده تاکسی که در تهران دریچه فاضلاب می‌دزدید!

اقدام شایسته بازیگر معروف زن در جنگل النگدره+ فیلم

رفتار عجیب آقای خواننده با یک زن / این خواننده با شهادت بازیگر مشهور مرد دستگیر شد + عکس

باج‌خواهی شگفت آور و عجیب زن شیرازی از شوهرش

شرط عجیب برای گرفتن زن دوم! + عکس

ناگفته های ثریا از خلوتگاه مرد افغان در تهران / او نیت شومی داشت باسنگ او را کشتم + عکس

مردی 60 میلیون تومان گرفت تا با یک مرد ازدواج کند!

مهران شوهر صیغه ایم ناپدید شده / درخواست عجیب یک زن از پلیس

طلاق زن امریکایی در دادگاه تهران!

دام شیطانی برای تازه داماد 3 روز قبل از شب عروسی!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث حوادث خیانت زن شوهردار توطئه قتل خیانت به همسر حوادث فیلم ویدیو ها اختلاف خانوادگی تجاوز قتل فضای مجازی حوادث مشهد تهران عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات جوان ٣٣ ساله که در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) دچار حادثه شده بود، خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: امروز پانزدهم اردیبهشت و در پی اعلام گزارش حادثه سقوط فردی از ارتفاعات صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، بلافاصله گروه امداد کوهستان به محل اعزام شد.

وی با اشاره به همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر و اورژانس در این عملیات، افزود: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسید و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به‌صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرد و به عوامل اورژانس تحویل داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خطاب به شهروندان توصیه کرد: هنگام رفتن به کوه، تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشید و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنید و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد، پرهیز کنید.

کد خبر 750523

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد