Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:35:12 GMT

اجرای طرح « پسماند= بیمه» در شهرداری منطقه ۲۲ تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۵۷۸۶

اجرای طرح « پسماند= بیمه» در شهرداری منطقه ۲۲ تهران

اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه ۲۲ در راستای اجرای طرح «پسماند = بیمه» اقدام به چاپ و نصب بنر، توزیع کیسه‌های زباله و برگه‌های قرعه کشی بین شهروندان در مراکز تفریحی و گردشگری سطح منطقه کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این طرح شهروندان می‌توانند با جمع آوری و ارائه پسماند خشک به محل دپوی مربوطه در قرعه کشی ۱۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی پوشش بیمه‌ای (شامل بیمه آتش سوزی، سیل، زلزله، صاعقه و خودرو ) شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر معاون خدمات شهری شهرداری تهران از منطقه ۲۲ به عنوان منطقه پایلوت برای طرح تفکیک پسماند از مبدا نام برد. دکتر محمدرضا عارف - رئیس مجمع نمایندگان استان تهران- نیز در صفحه اینستاگرام خود ضمن دعوت مردم به چالش بی زباله از طرح تشویقی « پسماند = بیمه» تمجید کرده بود.

از سوی دیگر اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه ۲۲ در راستای جلب مشارکت شهروندان و نهادینه ساختن فرهنگ تفکیک پسماند در مبداء، در روز طبیعت غرفه آموزش بازیافت در فاز غربی و شرقی بوستان چیتگر، بوستان جوانمردان ، آبشار تهران و دریاچه شهدای خلیج فارس برپا کرد.

در این  راستا چهار دستگاه خاور، چهار دستگاه فان ، ۲۴ دستگاه ملودی، دو وانت گشت و یک ماشین استیجاری به همراه ۶۰ نفر نیروی انسانی شامل کارمندان اداره مدیریت پسماند، آموزشگران، کارگران و رانندگان اعزام شدند و بیش از ۲۱ هزار کیسه زباله در بوستان‌های چیتگر، جوانمردان، آبشار تهران، دریاچه شهدای خلیج فارس همچنین بیش از ۲۱ هزار عدد بروشور و ۶۰۰۰ اقلام تشویقی شامل دفتر، تخته وایت بردو ماژیک و ... بین شهروندان توزیع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد