Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - موسسه آمریکایی «هادسون» روز پنجشنبه هفته جاری میزگردی با موضوع «آینده برجام: پیامدها برای آمریکا، متحدان این کشور و دشمنانش» را برگزار می کند.

تارنمای خبری این موسسه روز دوشنبه گزارش داد: گروهی از کارشناسان در میزگرد موسسه هادسون، گزینه های مربوط به سیاست کوتاه مدت آمریکا و پیامدهای بین المللی آن در ارتباط با برجام را مورد کشف و بررسی قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسسه هادسون در سال 1961 به همت «هرمان کان» تاسیس شد. این موسسه برآن است تا رهنمودهای لازم را از طریق نشریات، برگزاری کنفرانس ها و جلسات توجیهی و همچنین ارائه پیشنهادات در اختیار سیاستگذاران و رهبران بخش های تجاری و دولتی قرار دهد.
«اوبی شاه بندر» استاد امنیت بین المللی نیو آمریکا، «مایکل پریجنت» عضو غیرثابت موسسه هادسون، «مایکلا داج» تحلیلگر سیاسی بنیاد هریتیج، «مایکل لیدن» محقق بنیاد دفاع از دمکراسی ها و «ریچارد گلدبرگ» مشاور ارشد بیناد دفاع از دمکراسی ها ازجمله کارشناسان شرکت کننده در این میزگرد هستند.
براساس این گزارش، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از کنگره این کشور و متحدان اروپایی واشنگتن خواسته است برجام را تا 12 ماه می (22 اردیبهشت) مورد بازبینی قرار دهند.
آمریکا در عین حال با ایجاد تغییراتی در تیم سیاست خارجی اش از جمله انتخاب وزیر خارجه جدید آمریکا، مشاور امنیت ملی جدید این کشور و انتخاب رئیس تازه ای برای سازمان اطلاعات مرکزی (سیا)، از توصیه هایی در مورد احتمال ماندن در برجام و کم و کیف آن برخوردار خواهد شد.
اروپام**9109**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايران برجام موسسه هادسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ محمد ستایش پور، دبیر علمی این نشست با بیان اینکه مبانی و اصول حقوق بشر در دنیا آمریکایی سازی شده است گفت: حتی آمریکا حقوق بشری را که توسط خودش تدوین شده و به دنیا ارائه می‌شود را هم در مواجهه با مسئله فلسطین و حقوق معترضان دانشگاهی خود نقض می‌کند و در رویارویی با مسئله حقوق بشر با سیاست‌های دوگانه رفتار می‌کند.

همچنین غلامعلی قاسمی، دانشیار گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه قم با بیان اینکه فشار افکار عمومی می‌تواند بر سیاست‌های سران کشور‌های اروپایی و آمریکا در خصوص پایان جنگ غزه تاثیرگذار باشد، گفت: تجمعاتی از این دست می‌تواند به کاهش حمایت‌های همه جانبه سران کشور‌های غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی منجر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است