Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: ما با بازيکنان در ارتباط هستيم ولي متاسفانه فرصتي پيش نمي‌آيد تا درخصوص تمديد قرارداد مفصل صحبت کنيم.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس،‌ سيد رضا افتخاري مديرعامل باشگاه استقلال درخصوص بازي استقلال مقابل الريان اظهار داشت: آخرين نشستي که با سرمربي استقلال داشتيم درخصوص نگراني سرمربي به خاطر بازيکنان مصدوم بود که خوشبختانه بازيکناني که شرايط خوبي دارند تلاش کردند تا شرايط خوبي بدست آوردند و در اين بازي حضور پيدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه گفت: دعا مي‌کنيم که در اين بازي مصدوم ديگري به مصدومان استقلال اضافه نشود، اميدوارم بتوانيم با همين ترکيب بازي را به پايان برسانيم.
افتخاري درمورد اينکه بازيکنان مصدوم جزو ليست 18 نفره استقلال قرار دارند گفت:‌اينقدر مصدوم داشتيم که مجبور شديم مصدومان را هم به ليست اضافه کنيم تا در شرايط حساس بتوانند به تيم استقلال کمک کنند. شايد بازي کنند،‌شايد بازي نکنند. اميدوارم شرايط به گونه‌اي رقم بخورد که تيام بتواند استراحت کند و در بازي‌هاي آينده به استقلال کمک کند.
مديرعامل استقلال درمورد اينکه آيا پيروز از ميدان خارج مي‌شويد يا خير گفت: مطمئنا با پيروزي از ميدان خارج مي‌شويم و بايد از امتياز ميزباني‌ استفاده کنيم. در دور رفت مقابل الريان مقابل اين تيم خوب بازي کرديم و مي‌توانستم پيروز از ميدان خارج شويم ولي الان شرايط طور ي است که مطمئنا حضور هواداران مي‌تواند روحيه خوبي به بازيکنان بدهد تا اين تيم را شکست دهيم. اگر بخواهي جلوي هوادارانمان در ورزشگاه آزادي نبريم واقعا کار سختي در پيش رو خواهيم داشت.
وي در پايان درخصوص تمديد بازيکنان استقلال نيز اظهار داشت: اصلا فرصت نداريم با بازيکنان صحبت کنيم چرا که هر چهار روز يکبار بازي داريم و نمي‌شود مفصل راجع‌به اين موضوع گفت‌وگو کرد.ما با بازيکنان در تماس هستيم و بازيکنان استقلال هم مي‌دانند که در چه تيمي بازي مي‌کنند و حواسشان جمع است. مي‌دانند که ما با 90 درصد از بازيکنان تمديد مي‌کنيم پس مطمئنا در آينده جلساتي در خصوص اين موضوع برگزار مي‌کنيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)

به گزارش «ورزش‌ سه»، ژوزه مورایس حضور در فوتبال ایران را با پیروزی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی آغاز کرد و سپس در مصاف برگشت برابر پرسپولیس هم طلایی‌پوشان با گل محمد کریمی با پیروزی از تهران به اصفهان بازگشتند. در این بین سپاهان در تهران توانست هوادار به عنوان دیگر تیم تهرانی را هم در لیگ بیست و دوم شکست دهد. 

با شروع فصل جدید همچنان ورزشگاه آزادی و حضور در تهران برای مورایس و شاگردانش خوش یمن بود و آنها علاوه بر پیروزی پر گل مقابل هوادار و پیکان در لیگ قهرمانان آسیا هم که مجبور شدند در آزادی بازی کنند به یک پیروزی تاریخی ۹ بر صفر مقابل آلمالیق و سپس برد یک بر صفر ارزشمند مقابل نیروی هوایی دست پیدا کردند. 

با این حال ماجرا همینقدر خوب پیش نرفت و مورایس و شاگردانش در بازی برگشت لیگ بیست و سوم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اولین شکست را تجربه کردند و سپس در بازی برگشت مقابل پرسپولیس هم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند، تا پس از تجربه اولین شکست در تهران، اولین تساوی هم از راه رسید. 

در آخرین حضور مورایس در تهران عکس‌هایی از این مربی ثبت شده که چهره او را در خشن‌ترین حالت ممکن پس از حضور در راس کادر فنی سپاهان به تصویر کشیده است.

دیگر خبرها

  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال