Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:26:28 GMT

انباشت زباله در محله مسکونی زرگان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۷۰۵۸

انباشت زباله در محله مسکونی زرگان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندخبرنگار ما از انباشت زباله و نخاله های ساختمانی در منطقه زرگان شهر اهواز فیلمی را ارسال کرده است.همواره در بعضی از محله های شهذ اهواز مردم با مشکلات از این قبیل مواجه هستند.

منبع:مرتضی-اهواز

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

زباله و نخاله های ساختمانی در منطقه زرگان اهواز + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست صدای مردم دانلود فیلم مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی

 احمدرضا متألهی شهردار اردکان با بیان اینکه آموزش شهروندی و افزایش آگاهی در مورد تفکیک و دفع صحیح زباله‌های شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است اظهار داشت: پسماند‌ها و زباله‌ها از موادی هستند که می‌توانند آسیب‌های جدی به محیط زیست و منابع طبیعی موجود وارد کنند؛ که یکی از وظایف شهرداری‌ها درحوزه خدمات شهری، به کارگیری روش‌های مختلف مدیریت پسماند‌های شهری است که از سال گذشته طرح آموزش شهروندی و چهره به چهره درخصوص تفکیک زباله از مبداء در دستور کار ما قرار گرفت.

اوبا اشاره به اینکه شهروندان اردکانی همراهی و مشارکت قابل تحسینی در این طرح داشته اند افزود: بدون شک مشارکت مردم در تفکیک زباله از مبداء می‌تواند به ایجاد فرهنگ بازیافت و حفاظت از محیط زیست در جامعه کمک کند، اجرای این طرح در اردکان موفقیت چشمگیری داشته که جا دارد از مشارکت جدی و استقبال خوب شهروندان اردکانی در این طرح قدردانی نمایم.

شهردار اردکان به تعداد خانوار‌های آموزش دیده شده اشاره کرد و افزود: از ابتدای این طرح تاکنون در ۲۰ منطقه سه و ۶۰۰ خانوار در شهرک ریحانه النبی (ص)، امام هادی (ع)، شهرک ولی عصر (عج)، شهرک آزادگان، شهرک انقلاب، شهرک ۹۰ دستگاه، شهرک ۱۵ خرداد، شهرک فجر، شهرک قائم و مسکن مهر، محله شریف آباد، محله چرخاب، محله تیران، محله کوشکنو، شهرک گلنوش، محله علی بیک، محله قملاق، قلعه سیف و کچیب آموزش‌های لازم را دیده اند؛ که آموزش چهره به چهره خانوار‌ها با حضور آموزش یاران شهرداری در مناطق مختلف اردکان همچنان ادامه دارد.

اوگفت: حفظ محیط زیست، اصلاح الگوی اخلاق شهروندی، ترویج مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی و ارتقاء آگاهی از حقوق و وظایف شهروندی از جمله اهداف این طرح بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس
  • داستان شور نمکی‌ها و قصه شیرین کیک‌ و نوشابه بعدازظهر
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز
  • ۵۰ درصد از ۷۰۰ تن زباله تولیدی در قم قابلیت دفن مستقیم ندارند
  • نگرانی از انباشت ۲۰ میلیون تن پسماند ساختمانی در قم
  • ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود
  • ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی
  • ۲۰ میلیون تن پسماند ساختمانی در قم انباشت شده‌است