Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ جمال بلماضی سرمربی تیم الدحیل قطر در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن ایران اظهار کرد: پنجمین بازی ما در مرحله گروهی مسابقات است. بازی رفت ذوب آهن برای ما سخت بود. فردا هم برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم روند بردهایمان را ادامه بدهیم. ما به مرحله بعدی صعود کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم الدحیل در مورد اینکه یوسف المساکینی فردا بازی می‌کند یا نه، گفت: قرار نیست فردا المساکینی فردا بازی کند.

وی در مورد غیبت بازیکنان کلیدی تیمش خاطر نشان کرد: بازیکنان ملی پوش زیادی داشتیم و بازی بدون آن‌ها برای ما سخت بود اما از این مرحله صعود کردیم. بازیکنان ما ثابت کردند توانایی زیادی دارند و در برخی مواقع بدون بازیکنان کلیدی به میدان رفتیم و توانستیم 4 برد و یک مساوی به دست آوردیم و توانایی‌شان را اثبات کردیم.

بلماضی در مورد بازی با ذوب آهن تصریح کرد: بازی فردا دشوار است. در مرحله گروهی دو سال پیش هم به مصاف ذوب آهن رفتیم. از آنجایی که لوکوموتیو تاشکند هنوز شانس صعود دارد فضای رقابتی در گروه همچنان وجود دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم