Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سعيد فتاحى در مورد اينكه زمان برگزارى جام حذفى در چه زمانى خواهد بود گفت :جام حذفى در روزهاى دوازدهم و سيزدهم خواهد بود و بستگى به صعود استقلال دارد و اميدوار هستيم اين تيم صعود كند تا مشخص شود در ارديبهشت چه زمانى بازى دارد.

 او ادامه داد :استقلال در روز هفدهم و يا هيجدهم ارديبهشت بازى خواهد داشت و در صورتى كه اين تيم روز ١٧ به ميدان برود ديدار فينال جام حذفى دوازدهم برگزار مى شود و در صورتى كه روز ١٨ بازى داشته باشد ديدار فينال جام حذفى سيزدهم خواهد بود و دليلش هم وسط هفته خواهد بود تا جشن به خوبى برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فتاحى در مورد مخالفت كنفدراسيون فوتبال آسيا با تغيير بازى يك شانزدهم ليگ قهرمانان آسيا نهايى بيان كرد :متاسفانه كنفدراسيون فوتبال آسيا مخالفت كرده و كاملا كار آنها غير حرفه اى بوده است .همه ليگ هاى دنيا از ٢٥ ارديبهشت بازى ديگرى ندارند و اين در حالى است كه آنها ٢ بازى را در برنامه لحاظ كردند كه واقعا غير حرفه اى است ، چرا كه تيم هاى ديگر هم همچون ايرانى ها هستند ان شالله هر ٢ تيم خوب ما صعود كنند .اميدوارم ذوب آهن هم صعود كند سال ديگر فاجعه بدى داريم و برنامه سال بعد را آماده كرديم و تا ١٠ روز ديگر در اختيار باشگاه ها خواهيم گذاشت .آسيا سال آينده ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت مراحل حذفى را گذاشته كه واقعا از اين موضوع تعجب مى كنم.

او در مورد اينكه چرا تقويم كنفدراسيون فوتبال آسيا به نفع شرق آسياست توضيح داد :متاسفانه با توجه اينكه اسپانسر هاى كنفدراسيون فوتبال بيشتر از شرق هستند بر اساس ليگ هاى شرق آسيا برنامه ها بسته مى شود .ما در حال رايزنى هستيم و برنامه سال آينده بسيار براى ما مهم است .امروز هم با تاج صحبت مى كرديم تا فصل آينده برنامه ريزى درست باشد . برای ۲۸ و ۲۹ خردادماه سال آینده که بازی های جام ملت های آسیا نیز در پیش است رقابت هایی در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته اند که واقعا عجیب است و منطقی نیست.

 او در خصوص اینکه برنامه مدنظر سازمان لیگ برای فصل آینده چه زمانی به دست باشگاههای لیگ برتری می رسد اظهار داشت: سال گذشته در بهمن ماه و خیلی زود تقویم را ارائه کردیم. اما امسال هنوز برنامه قطعی با توجه به برنامه های آینده تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا باعث شد تا تاخیر داشته باشیم. كار ها انجام شده و فکر می کنم برنامه ها را تا پایان فروردین در اختیار باشگاه ها قرار دهیم.

او درباره قطعی شدن زمان برگزاری بازی فینال جام حذفی تصریح کرد: احتمالا در تاریخ ۱۲ یا ۱۳ اردیبهشت ماه این دیدار برگزار شود که بسته به صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد. چمن و نور اين ورزشگاه خوب شده است درباره مکان برگزاری این دیدار هم باید بگویم قرار است بازدیدی از ورزشگاه خرمشهر داشته باشیم. اگر شرایط فراهم باشد در آنجا خواهد بود.

 فتاحی در پاسخ به این سوال که اگر این ورزشگاه مورد تایید نباشد چه تصمیمی گرفته می‌شود، گفت: دو استادیوم دیگر را هم پیش‌بینی کرده‌ایم اما نام نمى برم .این بازی قطعا داخل استان خوزستان برگزار خواهد شد. اگر استقلال قهرمان جام حذفی باشد و از آن طرف هم اگر قهرمانی پرسپولیس را قطعی بدانیم سوپر جام در تهران و در تاریخ ٢٩ تیرماه برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزارى جشن قهرمانى گفت :اگر پرسپولیس در این هفته قهرمان شود ٢ بازی دیگر در پیش دارد. ما سال گذشته جشن قهرمانی را زودتر گرفتیم و تیم صبا ضرر کرد. پرسپولیس در هفته آخر با سپیدرود بازی دارد و اگر سپیدرود تا آن موقع در کورس ماندن باشد صددرصد جشن قهرمانی را می‌گذاریم برای هفته آخر، اما اگر این تیم زودتر ماندنش در لیگ قطعی شود می‌توانیم جشن را زودتر بگیریم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها مایل هستند جشن را در هفته پایانی بگیرند و نظر سازمان لیگ در این باره چیست، افزود :این یک روال و قانون دارد، اگر قطعی شده باشد مانند سال گذشته و مانند لیگ‌های بزرگ دیگر مثل لیگ‌های آلمان، انگلیس و ایتالیا می‌تواند زودتر انجام شود. تاکنون باشگاه پرسپولیس با ما در این باره صحبتی نکرده است و بايد در اين زمينه درخواست كنند و البته آنها تمايل دارند جشن در هفته آخر باشد.

تاریخ سوپر جام ایران مشخص شد

سعید فتاحی قبل از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا، از برگزاری دیدار سوپر جام فوتبال ایران بین تیم‌های قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در تاریخ ٢٩ تیرماه ٩٧ خبر داد.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی در مورد دیدارهای جام حذفی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند

نماینده تیراندازی کشورمان در تیر حذفی مسابقات تراپ قطر در جایگاه هفتم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی؛ در پایان دور مقدماتی تراپ مردان در مسابقات جهانی انتخابی المپیک که با حضور 140 ورزشکار در دوحه قطر برگزار شد، محمد بیرانوند به همراه 11 تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز 121 در رده پنجم مشترک ایستاد و راهی مرحله «تیر حذفی» شد تا در نهایت دو تیرانداز راهی مرحله پایانی شوند.

بیرانوند در جریان تیر حذفی پس از حذف 8 ورزشکار رقیب از جمله «جیووانی پلیللو » دارنده 4 مدال المپیک، ماسیمو فابریزی برنده مدال نقره المپیک لندن، «متیو کرود - هولی» دارنده مدال برنز المپیک توکیو و پنج تیرانداز در آخرین مرحله با «تیرحذفی» در جایگاه هفتم ایستاد و با وجود عملکرد قابل قبول در این مسابقات از صعود به فینال باز ماند.

در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با 114 امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز 107 را ثبت کرد.

هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو بر عهده دارد و احمدرضا هامونی حقیقت نیز سرپرست تیم اعزامی کشورمان به قطر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • ال‌کلاسیکوی سرنوشت‌ساز؛ تکلیف لالیگا مشخص می‌شود