Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:49:05 GMT

چگونه تورفتگی بدنه خودرو را بدون رنگ جا بیاوریم؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۷۲۰۳

چگونه تورفتگی بدنه خودرو را بدون رنگ جا بیاوریم؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از دردسرهای امروزه خیلی از افراد ، هزینه های مربوط به ماشین است مخصوصا زمانی که تصادف کنید مجبور هستید هزینه های زیادی را برای برطرف کردن خسارت متحمل شوید از این رو ما قصد داریم  راه های آسان و کاربردی برای از بین بردن فرورفتگی و صافکاری بدنه ماشین بدون نیاز به رنگ را در این کلیپ ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

انتهای پیام/

روش صافکاری و رفع ضربه خوردگی خودرو بدون نیاز به رنگ + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بدنه خودرو رنگ دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینجا قرار است در مورد طرحی صحبت کنیم که مدتی است بسیاری از خبرگزاری‌ها به آن پرداخته‌اند و با سایر طرح‌های فروش اقساطی خودرو تفاوت دارد (توصیه می‌کنیم که این مطلب را حتماً تا انتها بخوانید). به عنوان مشت نمونه خروار، باید بگوییم که خرید اقساطی خودرو در این طرح به معرفی ضامن نیاز ندارد و با کمک تعدادی از معتبرترین شرکت‌های لیزینگ کشور برگزار می‌شود که می‌توانید مجوز فعالیت آن‌ها را از سایت بانک مرکزی استعلام بگیرید.

طرح فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک دائمی است و در این مطلب قرار است با مزایا، شرایط و نحوه ثبت‌نام در آن آشنا شوید.

طرح فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک چه مزایایی دارد؟

می‌دانید جمله طلایی "فروش اقساطی خودرو، شاه‌کلید خرید ماشین در یک بازار بی‌ثبات" ، گره‌گشای خریداران خودرو در این روزها است.

طرح فروش اقساطی خودرو اقساطی همراه مکانیک به جز عدم نیاز به معرفی ضامن و همکاری با شرکت‌های لیزینگ معتبر، مزایای متعددی دارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

کارشناسی بودن تمامی خودروها

این مزیت در کمتر طرحی پیدا می‌شود. معمولاً در اکثر طرح‌های لیزینگ و فروش اقساطی، امکان خرید خودروی کارکرده وجود ندارد و اجازه کارشناسی خودروهای صفر هم به شما داده نمی‌شود. در صورت عرضه خودروهای کارکرده هم هزینه کارشناسی خودرو با خودتان است. این در حالی است که در همراه مکانیک اصولاً هیچ خودرویی بدون کارشناسی چه به‌صورت نقد و چه اقساط فروخته نمی‌شود.

علاوه بر این آمار سرویس کارشناسی همراه مکانیک نشان داده که حدود 20 درصد خودروهای صفر بازار هم ایراد فنی و بدنه دارند و به همین دلیل خودروهای صفر هم در همراه مکانیک به‌صورت کامل کارشناسی می‌شوند.

تضمین کارشناسی خودرو

فرایند کارشناسی خودرو در همراه مکانیک توسط کارشناسان مجرب و دوره‌دیده و با کمک تجهیزات به‌روز انجام می‌شود. به همین دلیل در این پلتفرم فروش نقد و اقساطی خودرو، برای کارشناسی فنی و بدنه خودروها تا 7 روز تضمین داده می‌شود تا خریدار خیالش از انطباق شرایط خودرو با ادعای مالک راحت شود و تصور نکند که در کنار قسط‌های خودرو، باید هر ماه بخشی از درامدش را برای تعمیرگاه کنار بگذارد.

تنوع بالای خودروها

سخت‌گیری در کارشناسی خودروها به این معنی نیست که در طرح اقساطی همراه مکانیک تنوعی وجود ندارد. در نمایشگاه همراه مکانیک می‌توانید تنوع بالایی از خودروهای داخلی و خارجی در تیپ‌ها، رنگ‌ها، مدل‌ها و قیمت‌های مختلف پیدا کنید. حتی اگر خودرویی را خودتان پیدا کرده باشید، همراه مکانیک به شما کمک می‌کند تا آن را قسطی بخرید، البته به شرطی که با استانداردهای فنی و بدنه همراه مکانیک هماهنگ باشد.

تنفس 2 تا 3 ماهه بین پیش‌پرداخت و اولین قسط

میزان پیش‌پرداخت موردنیاز برای ثبت‌نام در طرح اقساطی همراه مکانیک معادل 50 درصد مبلغ خودروی موردنظر است و مابقی مبلغ را می‌توانید در اقساط 6 تا 36 ماهه بپردازید. بین واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط هم به شما تنفس 2 تا 3 ماهه داده می‌شود تا برای پرداخت اقساط استرسی نداشته باشید.

تحویل 48 ساعته خودروی قسطی

یکی از مزایایی که شائبه کلاهبرداری در طرح اقساطی همراه مکانیک را از بین می‌برد و آن را از سایر طرح‌های مشابه متمایز می‌کند؛ همین تحویل فوری و 48 ساعته خودرو است. همچنین اعتبارسنجی و تامین اعتبار در این طرح در کمتر از یک هفته انجام می‌شود؛ آن هم بدون این که شما در کارهای اداری مربوط به آن درگیر شوید.

ثبت سند شش‌دانگ به نام شما از ابتدای کار

برای راحتی خیال بیشتر، سند شش‌دانگ خودرو از همان زمان تحویل به نام شما زده می‌شود. این در حالی است که در سایر طرح‌های لیزینگ، سند خودرو به‌صورت 3 دانگ-3 دانگ یا 4 دانگ- 2 دانگ به نام خریدار زده می‌شود و بخشی از خودرو تا پایان پرداخت اقساط به نام شرکت لیزینگ باقی می‌ماند.

 

شفافیت در آگهی‌ها

با کلیک روی هر کدام از آگهی‌های خودرو در نمایشگاه خرید و فروش خودرو همراه مکانیک می‌توانید گزارش کارشناسی کامل خودرو، وضعیت بیمه، سند، محل بازدید، میزان کارکرد و عکس‌های واقعی خودرو را ببینید و برسی این اطلاعات مثل یک بازدید اولیه از خودرو خواهد بود. همچنین قیمت خودرو، مبلغ اقساط و پیش‌پرداخت در بازه‌های زمانی مختلف هم با کلیک روی دکمه خرید اقساطی در این صفحه قابل‌مشاهده است.

همچنین تعیین قیمت خودروها نیز کاملاً منصفانه و بر اساس گزارش کارشناسی، قیمت روز خودرو و معاملات واقعی بازار انجام می‌شود.

تضمین امنیت معامله

در همراه مکانیک خبری از دلالی نیست و فرایند انتشار آگهی و فروش خودروها مستقیماً توسط خود همراه مکانیک مدیریت می‌شود؛ یعنی پشت هر آگهی یک فروشنده واقعی (و نه دلال) وجود دارد و امنیت معامله تضمین شده است. علاوه‌بر این کارشناسان همراه مکانیک از لحظه تماس برای بازدید تا قولنامه و تعویض پلاک همراه شما هستند.

مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک چیست؟

خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک به شرایط خاصی نیاز ندارد؛ همین که بتوانید نیمی از مبلغ خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنید و توانایی مالی لازم برای پرداخت اقساط در بازه زمانی تعیین شده را داشته باشید کافی است. برای ثبت‌نام در این طرح هم باید مدارک زیر را داشته باشید:

دسته‌چک صیادی بنفش

کارت ملی و شناسنامه

سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

گردش حساب 6 ماهه

جواز کسب یا فیش حقوقی

لازم به ذکر است که گردش حساب 6 ماهه برای اطلاع از توانایی شما برای پرداخت اقساط و مشخص کردن تعداد آن‌ها گرفته می‌شود.

برای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک باید چه‌کار کرد؟

شروع فرایند خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک ساده است و برای این کار کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true

پس از ورود به این لینک، می‌توانید از فیلترهای کنار صفحه برای پیدا کردن خودروی موردنظر خود کمک بگیرید. سپس روی آگهی موردنظر کلیک کنید و بعد از بررسی عکس‌ها، گزارش کارشناسی و مشخصات خودرو، روی خرید اقساطی کلیک کنید. در پنجره باز شده، دوره بازپرداخت را انتخاب کنید و ثبت درخواست خرید اقساطی را بزنید تا کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس بگیرند و مابقی فرایند خرید اقساطی خودرو را پیش ببرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم
  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند
  • (ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!/فیلم
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین