Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:39:03 GMT

ترافیک نیمه سنگین در ورودی شهرهای لرستان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۷۶۱۵

ترافیک نیمه سنگین در ورودی شهرهای لرستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ مرتضی چغلوند، رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به حضور گسترده لرستانی ها در طبیعت اطراف شهرهای استان و شلوغی جاده ها توصیه کرد: رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند.

وی افزود: پلیس تمهیدات لازم را برای آرامش مسافران و بازگشت گردشگران در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعات اولیه بامداد امروز مردم مناطق مختلف شهری و روستایی استان لرستان برای برپایی آیین سنتی روز طبیعت همراه با خانواده و سایر بستگان خود به نقاط خوش آب و هوا و سر سبز عزیمت کردند.

آبشار بیشه، نوژیان، تله زنگ، آب سفید، وسراب کهمان، ونایی و گلدشت، قلعه سنگی، پارک جنگلی مخملکوه و شوراب، پارک جنگلی بلوران و تالاب های پلدختر پذیرای مردم لرستان در سیزدهمین روز از بهار سال 96 هستند.

استان لرستان علاوه بر داشتن جاذبه های طبیعی دارای 168 بقعه و بارگاه امامزادگان است که بسیاری از مردم این استان علاقه مند هستند پایان تعطیلات نوروزی را در جوار بارگاه شاه زاده احمد، شاه احمد، امام زاده محمد، امام زاده بابا بزرگ نورآباد بگذرانند.

انتهای پیام/د

ترافیک در ورودی شهرهای لرستان نیمه سنگین است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت