Web Analytics Made Easy - Statcounter

العین امارات با شکست الهلال عربستان رتبه دوم جدول رده‌بندی گروه D لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داد. ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ ورزشی فوتبال ایران ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (دوشنبه) بازی همزمان گروه D لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم العین امارات از الهلال عربستان برگزار شد که با برتری 2 بر یک العین به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس برگ، مهاجم سوئدی در دقایق 40 و 45 گل‌های العین امارات را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. البریک نیز در دقیقه 7 زننده گل تیم الهلال عربستان بود. عمر عبدالرحمن بازیکم العین در نیمه اول یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در دیگر بازی امشب گروه D لیگ قهرمانان آسیا استقلال در ورزشگاه آزادی تهران با 2 گل از سد الریان قطر گذشت. در جدول رده‌بندی این گروه تیم استقلال با 9 امتیاز صدرنشین و صعودش را قطعی کرده است. تیم‌های العین امارات (7)، الریان قطر (6) و الهلال عربستان (2) رتبه‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

R7858/P1015135/S3,27,28/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد

وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: با استماع نظرات تجار و فعالان ایرانی و اماراتی در این کشور، به دنبال رقم زدن فصل نوینی از تعاملات اقتصادی بین دو کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «مهرداد بذرپاش» طی یادداشتی نوشت: با توجه به اینکه امارات دومین شریک تجاری ایران است، روز گذشته در کنار انجام مذاکرات فشرده در کمیسیون مشترک اقتصادی، جلسه‌ای طولانی با تجار و فعالان اقتصادی ایرانی و اماراتی داشتم تا با شنیدن نقطه نظرات این عزیزان بتوانیم فصل جدیدی از تعاملات اقتصادی دوکشور را رقم بزنیم.

کد خبر 750135

دیگر خبرها

  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی