Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابراهیم جنتی فرمانده هنگ مرزی میرجاوه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مأموران این فرماندهی مستقر در پاسگاه‌ها و گروهان‌های مرزی و همچنین یگان‌های تکاوری و رزمی در راستای پایش و حراست از مرز‌ها موفق شدند در سال گذشته مقادیر قابل توجهی موادمخدر و سوخت قاچاق را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنتی افزود: در این زمینه به کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و افزود: مرزداران این فرماندهی در سال گذشته با به هلاکت رساندن ۳ تن از اشرار و قاچاقچیان مسلح و دستگیری ۱۳ نفر از آن‌ها توانستند ضمن توقیف ۱۲ دستگاه وسیله نقلیه، ۱۰ تن و ۴۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر را نیز کشف کنند.

سرهنگ جنتی همچنین از آمادگی همه جانبه هنگ مرزی میرجاوه برای حمایت و تقویت سطح فعالیت بازارچه‌های مرزی خبر داد و ابراز داشت: با گسترده‌تر شدن پایش‌های انجام یافته در نوار مرزی استان سیستان و بلوچستان، روز به روز از فعالیت قاچاقیچان و خسارات سنگین قاچاق بر اقتصاد کشور کاسته می‌شود به طوری که مرزداران در سال گذشته موفق شدند ضمن توقیف ۴۰ دستگاه خودرو حامل، تعداد ۱۳۰ نفر را دستگیر و از خروج بیش ۹۳ هزار و ۶۴۱ لیتر سوخت از کشور جلوگیری و میلیارد‌ها ریال سرمایه‌های ملی را به چرخه اقتصاد داخلی بازگردانند.

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه در پایان به دستگیری اتباع بیگانه غیرمجاز نیز اشاره کرد و گفت: با اقدامات مؤثر مرزداران، طی این مدت، تعداد ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه توقیف، ۴۷ نفر قاچاقچی انسان به همراه یک هزار و ۹۱۰ نفر متجاوز مرزی دستگیر و بیش از ۳۰ هزار ۴۱۶ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز پس از طی مراحل قانونی از کشور طرد شدند. 

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزداران اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۳ متخلف و جمع‌آوری ۵ پاتوق معتادان در دامغان

عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از اجرای مرحله دیگری از طرح «آرامش در شهر» به‌منظور جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان مواد افیونی هم‌زمان با ایام پایانی سال خبر داد.

وی افزود: هم‌زمان با ایام پایانی سال و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، مرحله دیگری از طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دامغان و سایر رده‌های انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت به مرحله اجرا درآمد، ۱۳ نفر دستگیر و مقدار ۲ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و پنج پاتوق جمع‌آوری شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه مرزی در سراوان / کشف ۱۳۰ کیلوگرم شیشه
  • کشف ۱۳۰ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه مرزی
  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • دستگیری ۱۳ متخلف و جمع‌آوری ۵ پاتوق معتادان در دامغان
  • دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • کشف بیش از ۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان